Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä miehen todella ujo käytös voi johtua?

Vierailija
19.05.2020 |

Eli työpaikallani on eräs mies, joka juttelee kaikille muille melko normaalisti paitsi minulle. Hän on kyllä muutenkin vähän hiljaisempi, mutta minun kanssaan hän menee jotenkin aivan lukkoon ja tuntuu ettei uskalla puhua oikeastaan mitään. En siis itse ole mikään päällepäsmäri ja olen myös vähän hiljaisempi, ja olen miettinyt vihaako hän minua jostain syystä eikä tykkää siitä että olen siellä töissä. En kyllä keksi siihen kerta kaikkiaan mitään syytä. Olen aika paljon nuorempi kuin hän ja olen miettinyt voiko se liittyä siihen että hän ei pidä nuoremmista työntekijöistä, mutta kyllä hän kaikille muille pystyy puhua melko luontevasti ja uusillekin työntekijöille. Minun kanssaan hän vain vaikuttaa hermostuneelta vaikka kyllä hän minullekin ihan ystävällisesti vastaa jos puhun jotain. Etenkään kahden kesken hän ei puhu minulle oma-aloitteisesti, ja lähtee johonkin toiseen tilaan jos olemme vaikka taukohuoneessa kahdestaan. Hän ei katso minua silmiin puhuessaan ja jotenkin sekoilee sanoissaan välillä. Joskus mietin että mitä olen tehnyt väärin kun hän on vain minua kohtaan tuollainen. Hän on mielestäni kiva ja hauska tyyppi, ja harmittaa kun en ole häneen tutustunut ikinä samalla tavalla kuin muihin työkavereihin. Miksi jotkut miehet tuolla tavalla välttelee ilman syytä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on kilttis joka on ihastunut sinuun :(

Vierailija
2/23 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikropenis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin nuorena tuommoinen (olen herkkä) ja ujostelin kaikkien vähänkin mielenkiintoisten ihmisten parissa. En tiennyt miten olisi pitänyt käyttäytyä, joten koin parhaaksi olla mahdollismimman vähäeleinen ja etäinen, vaikka kiinnostusta olisi ollut tutustua. Jos hän on herkkä, kyse on luultavasti tuosta.

Vierailija
4/23 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa poitsu olla vähän ihastunut sinuun.

Vierailija
5/23 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin nuorena tuommoinen (olen herkkä) ja ujostelin kaikkien vähänkin mielenkiintoisten ihmisten parissa. En tiennyt miten olisi pitänyt käyttäytyä, joten koin parhaaksi olla mahdollismimman vähäeleinen ja etäinen, vaikka kiinnostusta olisi ollut tutustua. Jos hän on herkkä, kyse on luultavasti tuosta.

Lisään vielä, että jos haluaa tuommoisen ihmisen saada ulos kuorestaan pitää olla kärsivällinen. Ja paras olisi, jos ei eleillään paljastaisi ihmetystä kun toinen sekoilee sanoissaan ja ujostelee. Ujon pahin pelko on, että muut huomaavat ujostelun. Olen siis mies, vaikka kuulostaa neitimäiseltä.

Vierailija
6/23 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mies on luultavasti hyvin ujo ja juttelee vapautuneemmin niiden kanssa jotka ovat tuttuja. Ei varmasti kyse ole iästäsi saati että mies olisi ihastunut sinuun. Ei mies tarkoita varmasti mitään ettei katso sinua silmiin ja siirtyy eri tilaan kun ujo viihtyy hyvin yksinkin. Jos ujous ja arkuus on perusluonteessa ei niitä koskaan pääse täysin pakoon. Välillä voi olla että tuntee itsensä varmaksi sosiaalisissa tilanteissa ja sitten tulee taas hetki kun rohkeus haihtuu.

Vierailija
7/23 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vehje suuhun vaan ja alat imee. Ei siinä tartte mitään turista.

Vierailija
8/23 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies. MeeToo.

Vierailija
9/23 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ns. "loveshy", joka ei uskalla puhua vähääkään kauniimmille naisille mitään. Rumiksille ja taviksille kyllä. Vaikka on noita naisiakin nähty, jotka menevät täysi tuppisuiksi kun joku todellinen komistus tulee juttusille. Ovat kuin olisivat nähneet auringon ensimmäistä kertaa.

Vierailija
10/23 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mies voisi olla minä.

Olen itse töissä sairaalassa ja ujostelen puhua muille viehättäville naishoitajille ja naislääkäreille.

Vierailija
11/23 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastus tulee itelläki ekana mieleen.

Vierailija
12/23 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vehje suuhun vaan ja alat imee. Ei siinä tartte mitään turista.

Tämä. Muista niellä.

Vierailija
13/23 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se metoo saa aikaan. Oletko julistanut olevasi feministi? 

Vierailija
14/23 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se on ujo? Ei tunne oloa mukavaksi kaikkien kanssa. Anna sille tilaa, teet vaan omaa työtäsi. Ei kaikkien oo pakko olla ylimpiä ystäviä. Ja jos oot uusi niin ehkä sillä menee pari vuottakin lämmetä sulle. Älä ota henkilökohtaisesti, tuskin oot tehnyt mitään, se on vain ujo.

Vierailija
15/23 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä miten henkilö kohtelee muita ihmisiä voi kuitenkin päätellä paljon.

Miten kohtelee ja kuinka puhuu "ylemmistään" ja "alemmistaan". Hyvin paljastavaa.

Itselläni naisena menee heti kiinnostus - kaikessa mielessä, ihmiseen joka ei kohtele kaikkia tasavertaisesti. Ujokin voi olla töykeä tai röyhkeä, sitäkin olen nähnyt.

Vierailija
16/23 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kohtelee ja kuinka puhuu "ylemmistään" ja "alemmistaan". Hyvin paljastavaa.

Itselläni naisena menee heti kiinnostus - kaikessa mielessä, ihmiseen joka ei kohtele kaikkia tasavertaisesti. Ujokin voi olla töykeä tai röyhkeä, sitäkin olen nähnyt.

Sinun pitäisi imeä enemmän peniksiä.

Vierailija
17/23 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun pitäisi imeä enemmän peniksiä.

Ei kiitos.

Vierailija
18/23 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä kuulostaa siltä että hän on vähän ihastunut sinuun. Ehkä ei halua että huomaat sitä millään tavalla ja sitten sen takia välttelee ja käyttäytyy tylysti. Jos hänellä on huono itsetunto hän saattaa ajatella että sinua ahdistaa jos huomaat kiinnostuksen, eikä asiaa auta se että olet paljon nuorempi kuin hän. Pelkää ehkä leimautuvansa joksikin metoo-ahdistelijaksi, vaikkei varmasti sellainen olekaan. Oletko myös itse ihastunut jos kerran tuo asia mieltäsi vaivaa?

Vierailija
19/23 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko uusi? Ujoilla voi mennä pitkäänkin ennen kuin rentoutuu muiden seurassa. Jos olet hiljaisempi itsekin, niin ehkä hänen on vaikeampi lähestyä sinua. Ottavatko muut häneen ehkä enemmän kontaktia, jolloin hänen on helpompi päästä juttuun? Olisiko mahdollista, että hän kokee, että arvostelet häntä?

Vierailija
20/23 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäitsevarma ihastunut. Luulisi nyt että osaisit itekkin tämän päätellä