Tarviin apuja! Muistaako kukaan enää sellaisen sarjan kuin Jersie Shoor?
En oo ihan varma mite se kirjoitettiin. Ennoo kovin hyvä enkussa!!!! Joo mut se oli mun suosikki sarja kunnolin ihan pieni. Siinä oli joukko nuoria ketkä asui yksikseen rannalla semmosessa isossa talossa. Eniten tykkäsin siitä kun ne laittoi aina kimpassa hirveät määrät ruokaa vissiin viikonlopulla ja söi yhdessä. Sieltä opittiin siskon kanssa mitä on lasagne ja spagetti, kun siilloin Suomessa ei niitä vielä tunnettu laajemmin. Muutenkin se oli hauska ja viihdyttävä sarja.
Jos joku muistaa sarjan ja tietää mistä sitä voisi nähdä, niin olis kiva kuulla!
Kommentit (16)
Ei ehkä teidän perheessä tiedetty mitä lasane ja spagetti on mutta kyllä ne on muille suomalaisille ollut ihan tavallisia ruokia jos vuosikymmeniä ennen tuota sarjaa. Jersey Shore siis kirjoitetaan.
No niinhä mä sanoin Jersy Shore. Muistaaks joku muukin sen? Se oli tosi kauan sitten. En ees muista sitä kanavaa enää, oisko ollu Liv tai Jim?
Mut mistä sitä vois kattella? Oon kotona kaikki päivät kun en pääsy töihin ja tulee aika pitkäks.0
No mutta sehän oli kyl tooosi kauan sitten, mä en ollut edes syntynytkään vielä :DDDD
Eikös se alunperin tullut Mjuusik televisionilta?
Tsörsi shöör oli meigän ygös digaus räp vuosina.
J-wowww, Yhdysvallat
Vierailija kirjoitti:
We have situtation here.
Did you mean Situation or maybe citation?
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä teidän perheessä tiedetty mitä lasane ja spagetti on mutta kyllä ne on muille suomalaisille ollut ihan tavallisia ruokia jos vuosikymmeniä ennen tuota sarjaa. Jersey Shore siis kirjoitetaan.
Voi jösses. Ihan oikeastiko uskot aloittajan tosissaan olleen sitä mieltä, ettei Suomessa tunnettu spagettia ennen Jersey Shorea? Olet varmaan hauskaa seuraa.
MTV sitä näytti. Yks paras stp Rölli on missä Rölli rakentaa telkkarin ja sitten kattoo sitä ja sanoo jotain Kamalaa tätä ohjelmaa minä pelkään ja sitten se ohjelma on Jersey shore se kohtaus on niin hauska ja mä oon kertonut tän muille mutta ne ei tiiä koko ohjelmaa ja mä sanon että ei tarvi se onkin pelottava
Nämä naiset on lisääntyneet rivakasti.
Jersey shore?