Lööppi: Varattu mies hieroi elintään Miian kasvoille(tätäkö journalismilta odotamme?)
https://www.seiska.fi/Telkkari/Havytonta-rietastelua-Temptation-Island-…
Globalismin haittapuolista kuten s-ryhmän tekemästä päätöksestä myydä jatkossakin jauhotuotteensa Afrikasta tuotetuista jauhoista kiinassa leivotusta taikinasta tehtyinä kotimaisuutta he kivillä tuotemerkeillä kuten Leipurimestarin valkosipulipatonkin. Se leipurimestari on kiinalainen lapsi työläinen ja se jauho EU. N tukemaa eteläamerikkalaista halpa jauhoa.
Otsikossa kerrotaan totuus, ime munaa globaalin vasemmistolaisen käskyttämänä.
Kommentit (12)
Mitä elintä?
Iho on ihmisen suurin elin.
Luonto ei kestä. 90% Atlantin kala proteiinista kuorrutetaan yhdysvaltalaisella viljalla kiinassa ennen prisman hyllyä.
Luonto ei kestä eurooppalaista työtöntä
Sydäntä. Mies kaivoi sydämen rinnastaan ja hieroi sillä naisen naamaa.
Globalismin, me voitetaan mutta luonto häviää.
Heitä vasemmistohaujari poskelle jos äiti maa kapinoi, onhan sulla munaa petoeläin?
Onko mun pää jotenkin sekasin, vai minkä takia tätä aloitusta on vaikea ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Onko mun pää jotenkin sekasin, vai minkä takia tätä aloitusta on vaikea ymmärtää?
Taitaa olla niin päin, että avauksen ymmärtää vain, jos on pää sekaisin.
Vapaa mies hieroi elintään varatun naisen kasvoihin. Tarkkana näissä!
Vierailija kirjoitti:
Vai onko kyse siitä että kiinalaisista jauhoista ei puhuta kun ne jää kaikenmaailman temppareiden varjoon?
Vierailija kirjoitti:
Vapaa mies hieroi elintään varatun naisen kasvoihin. Tarkkana näissä!
Näinhän siinä kävi, mutta jostain syystä tieto muuntui matkalla. Tarkoitushakuista?
Vakava aihe josta ei keskustelemaan pidä