"Ravintolassa on istuttava omassa pöydässä. Buffetruokaa ei saa hakea itse, mutta pöytiintarjoiluvelvoitetta ei ole." Mitä tämä tarkoittaa?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hinnan täytyy olla paljon alhaisempi jos lisää ei saa hakea.
Miksi pitäisi?
Maksaisit pienestä annoksesta yhtä paljon?
En maksa annoksen koosta vaan laadusta.
Luulen muutenkin vähän että nyt kesällä ravintola ruoka maksaa enemmän kuin normaalisti. Kysytää luultavasti silti on. Itse en osaa vielä sanoa olenko menossa syömään ulos vai en.
Otanko kotoa oman pöydän mukaan? Saanko ravintolasta tuolin?
Vierailija kirjoitti:
Buffet-pöytiä ei ole ollenkaan.
Kaikki ruoka tulee tilata.
Ja onhan se ymmärrettävää, noutopöytä on oikea bakteerien ja viruksien lähde:
Kaikki koskevat samoihin ottimiin, ovat lähekkäin ja hengittelevät kohti noutopöydissä olevia ruokia.
Kuka helvetti sellaisesta pöydästä menisi syömään, nyt korona-aikana. Ei varmasti kovinkaan moni!
Esimerkiksi koululaiset vielä pari viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hinnan täytyy olla paljon alhaisempi jos lisää ei saa hakea.
Suurimmassa osassa buffeteista ei saa muutenkaan hakea lisää.
Toistaiseksi En ole nähnyt sitä buffettia, josta ei saisi hakea lisää.
Eli et ole koskaan käynyt yhdessäkään lounasravintolassa?
Kaikissa lounasravintoloissa missä minä olen käynyt on kyllä saanut santsata jos siltä tuntuu. Vähentää hävikkiäkin kun ei tartte ottaa varmuuden vuoksi 'riittävää määrää'.
Mutta eihän tuossa lautaselle jakelussa ollut ainakaan 20-vuotta sitten mitään ongelmaa. Jos halusi niin sille kauhatädille pystyi kyllä sanomaan jos halusi vähän isomman tai pienemmän annoksen....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Buffet-pöytiä ei ole ollenkaan.
Kaikki ruoka tulee tilata.
Ja onhan se ymmärrettävää, noutopöytä on oikea bakteerien ja viruksien lähde:
Kaikki koskevat samoihin ottimiin, ovat lähekkäin ja hengittelevät kohti noutopöydissä olevia ruokia.
Kuka helvetti sellaisesta pöydästä menisi syömään, nyt korona-aikana. Ei varmasti kovinkaan moni!
Esimerkiksi koululaiset vielä pari viikkoa.
Taitaa muuten kouluissa tällä hetkellä henkilökunta annostella oppilaille annokset.
Kaveri hakee.