Nää perseherutushousut on ihan älyttömän typerät ja järkyttävät!
https://www.instagram.com/p/CAHfNbhlDs8/?chaining=true
Näyttää siltä kun ois tunkemalla tungettu rektumiin. Valitettavasti nämäkin hirvitykset on tulleet muotiin.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Miksi kommenttini meisselin pystyynnousemisesta hävisi?
t. hopeakettu
Koska olet pedofiiiili
Ihan hyvännäköiset tuolla Nadjalla. Valitettavasti Suomesta ei löydy yhtään sellaista kroppaa, jonka päällä näyttäisivät hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kommenttini meisselin pystyynnousemisesta hävisi?
t. hopeakettu
Meisseli laitettiun takaisin työkalupakkiin
Musta nuo on lähinnä huvittavat.
Mutta kaikki pukeutukoon tavallaan.
Ennen hienoimmilla leideillä oli mekoissaan rusetti pepun päällä, nyt se rusetti on vedetty sisään.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin alipaine olisi imaissut housut hanuriin.
🤣
No eihän nuo ole pahat lainkaan, voisin itsekin ostaa. Myös dromet voisin ostaa. Mutta ne freddyt, hyi saasta. Vaikka olen kokoa xs-s niin minulla on kokoon nähden isot pakarat ja yläreidet, joten olen kuullut että dromeista löytyy silloin hyvinistuvat housut, ei jää vyötärö lörpöttämään tms. Ja joo, ei oo mikään fitnessperse vaikka urheilen tosi paljon, mutta teen kyllä lähinnä ihan jotain muuta kuin kyykkään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävettää myöntää, mutta mulla on yhdet tuollaiset. :D Housut oli päällä niin mukavat ja muuten kivan näköiset, joten ostin peppurypytyksistä huolimatta. Mutta käytän niiden kanssa aina takamuksen peittävää paitaa, joten eipä kukaan toivottavasti ole nähnyt noita rypytyksiä.
Surullista.. miksi haluat peittää kruunusi?
T.Mies
Kaikilla ei ole tarve esitellä itseään.
Olet läski rumilus etkä tuollainen herkkupeppu.
Vierailija kirjoitti:
No eihän nuo ole pahat lainkaan, voisin itsekin ostaa. Myös dromet voisin ostaa. Mutta ne freddyt, hyi saasta. Vaikka olen kokoa xs-s niin minulla on kokoon nähden isot pakarat ja yläreidet, joten olen kuullut että dromeista löytyy silloin hyvinistuvat housut, ei jää vyötärö lörpöttämään tms. Ja joo, ei oo mikään fitnessperse vaikka urheilen tosi paljon, mutta teen kyllä lähinnä ihan jotain muuta kuin kyykkään...
Freddyt näyttää hyvältä jos on hyvä pylly. Laudoilla ne näyttää typerältä
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita ollut jo jokusen vuoden. En kyllä ymmärrä miksi niitä pidetään jos ei haluta huomiota. Ja sit valitetaan kun muut tuijottaa eikä "saa treenata rauhassa" mutta kuitenkin myöhemmin kikatellaan kun taas katseltiin. Laitetaan instaan ja faceen päivitys kuvan kera että "sairaita ihmisiä, näissä ei saa edes salilla saa olla rauhassa vaikka koitan tässä vaan kyykätä, järkyttävää!! Mitä mieltä TE olette NÄISTÄ???
Ps, illalla twerkiin voimaantumaan!"Musta ne näyttää siltä että jättimäinen pieru on menossa väärään suuntaan :D
HAHAHHAHAH toi viimeinen lause, repesin ääneen, kiitos!! xDDDD
Vierailija kirjoitti:
Nam. Hyvältä näyttää.
Mun mielestä kanssa, perseikkäät teinit on aika namuja, onko noissa myös hyvä kamelinvarvas?
Kaikki mammathan noita pitää nykyään. Niitä vain sanotaan trikoiksi, mutta tuollain ne menee persvakoon.
Vierailija kirjoitti:
Ja noitakin käyttävät sitten itkee tai tekee valtavan somekohun jos joku hiukan hipaisee.
Ja jos ei hipaise niin eikun shoppaamaan jotain vielä timmimpää.
No huhhuh, sehän ei oikeuta hipaisemaan tai koskemaan oli sitä pukeutunut miten tahansa.. Eikö äiti opettanut kuinka naisia kohdellaan tai kanssa ihmisiä ylipäätään..
Häpeä, olet niitä tyypoejä jotka oikeuttaa varmaan raiskaamisenkin sillä kun sillä oli antava pusero ja minihame...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja noitakin käyttävät sitten itkee tai tekee valtavan somekohun jos joku hiukan hipaisee.
Ja jos ei hipaise niin eikun shoppaamaan jotain vielä timmimpää.
No huhhuh, sehän ei oikeuta hipaisemaan tai koskemaan oli sitä pukeutunut miten tahansa.. Eikö äiti opettanut kuinka naisia kohdellaan tai kanssa ihmisiä ylipäätään..
Häpeä, olet niitä tyypoejä jotka oikeuttaa varmaan raiskaamisenkin sillä kun sillä oli antava pusero ja minihame...
Taisi mennä pointti ohi. Ne siis nimenomaan haluaa koskettelua, jos kerran ilman kourimista on haettava vielä antavammat housut.
Sitä minäkin ihmettelin.