Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä koronatilanteessa haittaa tai harmittaa sinua eniten?

Vierailija
19.05.2020 |

Minua ehdottomasti se, etten tiedä, minä vuonna Suomessa asuvat perheenjäsenemme (erityisesti vanhat vanhempani) voivat tavata seuraavan kerran sisareni perhettä, joka asuu hankalan 24h lentomatkan päässä. Sisareni lapset ovat alle kouluikäisiä ja 2v tapaamisväli on pitkä (viimeksi olivat Suomessa vuosi sitten). Vanhempani piti matkustaa sinne nyt tänä kesänä, mutta se jää väliin eikä kukaan tiedä, vieläkö ensi vuonna jaksavat tehdä matkan ja onko se edes ensi vuonna mahdollista. Surettaa siis eniten vanhempieni puolesta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että tulee kaikkein P A S K I N kesä ikinä.

Vierailija
2/7 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että tulee kaikkein P A S K I N kesä ikinä.

Miksi? Mulle tulee ihan normikesä, paitsi parempi. Ei tarvii huolia mökille sukulaisia tai muita kyläilijöitä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upean matkan peruuntuminen ja epävarmuus töissä kun ollaan niin riippuvaisia asiakkaista, alihankkijoista jne.

Vierailija
4/7 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti oikeita ongelmia on hyvin vähän kun on näin hiljaista tällä valittajapalstalla.

Vierailija
5/7 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullut hysteerikot

Vierailija
6/7 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoli omasta ja läheisten sairastumisesta.

Mikään rajoite tai ulkomaanlomien lykkääminen eivät merkitse yhtään mitään, kunhan vain selvitään tästä hengissä ja terveinä.

Vierailija
7/7 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikat katosivat kuin tuhka tuuleen. No, ollaan sitten työttömänä, samapa tuo.