Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asento

Vierailija
19.05.2020 |

Mikä teillä ollut paras asento, jolla molemmat saa kunnon tuntuman?

Meillä hieman vaikeuksia saada molemmille tuntumaa yhtä aikaa ja siksi kyselisin miten muilla, niin saisi omaankin seksielämään lisää nautintoa ;)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepo

Vierailija
2/6 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin. Perus. Mies seisoo sängyn vieressä. Laskeudun käsivarsien varaan ja voin hakea parempaa kulmaa avaamalla polvet leveälle niin että olen matalammalla. Jotenkin mitä matalammalla olen sen makeemmalta tuntuu.

Tai ratsastus niin että mies istuu tai puoli-istuu, maate huono, ja samalla koskee klittaa. Pitäisi tutustua reverse cow girliin josss istuisinkin selkä mieheen päin, ehkä siinä saisi taas uutta kivaa kulmaa. Mutta pitäs ehkä pystyä itse samalla hieroa klittaa ja se voi olla vähän hankalaa.

Tai takaapäin sängyssä maaten, minä vatsallaan ja mies kannattelee käsillä ylävartaloaan mutta antaa kuitenkin ison osan painostaan painaa minut patjaan. Tää on ehkä lemppari, muttei sovi samalla tavalla rynkytykseen kuin normi takaapäin, enemmän sellasta rauhassa ja syvälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohtimet kaivoon asento. Lähetyssaarnaajan muunnos, että naisen jalat on pystyssä pohkeet miehen olkapäitä vasten. Menee syvälle ja saa pitkiä vetoja.

Vierailija
4/6 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka voi kuulostaa tylsältä niin lähetyssaarnaaja on paras. Siinä on helpoin säädellä kulmaa ja variaatoita. Käsien varaan nouseminen ja suoraan ylhäältä alas puskeminen hieroo klittaa jaa vaimoni laukeamaan hetkessä.

Vierailija
5/6 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohtimet kaivoon asento. Lähetyssaarnaajan muunnos, että naisen jalat on pystyssä pohkeet miehen olkapäitä vasten. Menee syvälle ja saa pitkiä vetoja.

Tämä on ihan hyvä asento, mutta miehelläni on aikas kookas vehje ja vahingossakin kolauttaa liian syvälle, joten on vaikea keskittyä nauttimaan tästä. Silloin, kun olen kunnolla kiihottunut, niin kiipeän päälle ja saan sen istuttua kokonaan sisälleni. Sen jälkeen liikutan vain lantiota edes takaisin ja saan parikin orkkua näin. Ihanan täyteläinen olo. Mieskin kestää näin pitkään.

Hänen lemppari on nykyään siten, että makaan kyljelläni ja hän on polvillaan takanani, eli periaatteessa takaapäin. Mutta ei missään nimessä voi näinkään jyskyttää varomatta.

Vierailija
6/6 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan googlata koska en tiennyt asennolle nimeä, tämä on mun ihan lempi asento koska tässä osuu g pisteeseen ihan täydellisesti:

Rinkeli

Nainen asettuu kyljelleen ja kohottaa lantiotaan miestä kohti, joka asettuu hajareisin toisen jalan yli ja penetroi naista ”altapäin”.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän