Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä sitä muitakin kohdellaan huonosti, eikä vain vanhuksia

Vierailija
18.05.2020 |

Mt-ongelmaisia kohdellaan kuin pskaa erilaisissa kuntoutuskodeissa. Nuoria ihmisiä jo. Tästäkin saisi joku nostaa metakan. Itse en jaksa/osaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä pitäisi kuntouttaa ja auttaa ihmisiä, mutta vaikutus on päinvastainen. Traumatisoidaan ja katkeroitetaan loppuiäksi. Vähäinenkin itsetunto viedään.

Vierailija
2/5 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

S:llä alkava pulju pahin Pohjois-Pohjanmaalla. Levittäytynyt muuallekin, mutta en osaa muista yksiköistä sanoa. Voivat olla hyviä, kun on eri henkilökunta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä asiaa olen miettinyt itsekin. Vanhusten huonosta kohtelusta kyllä jaksetaan aina jauhaa, (mikä on toki hyvä asia), mutta mielenterveyspotilaiden vastaavanlaisesta kohtelusta ollaan hiljaa.

Kertoo aika paljon siitä, minkälainen asenne psyykkisesti sairaisiin ihmisiin on vielä nykypäivänä.

Vierailija
4/5 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä asiaa olen miettinyt itsekin. Vanhusten huonosta kohtelusta kyllä jaksetaan aina jauhaa, (mikä on toki hyvä asia), mutta mielenterveyspotilaiden vastaavanlaisesta kohtelusta ollaan hiljaa.

Kertoo aika paljon siitä, minkälainen asenne psyykkisesti sairaisiin ihmisiin on vielä nykypäivänä.

Se asenne ole mihinkään muuttunutkaan. Käytännössä se asenne on ihan sama kuin joskus ennen vanhaan.

Vierailija
5/5 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Free Onni Sarmaste!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi