American History X juuri nyt
Kommentit (24)
Millä kanavalla? Itse katson Benedict Cumberbatchia Julian Assagnena.
Vierailija kirjoitti:
ihana se alku siinä leffassa.
jep, siis se kun edward yllättää rosmot auton kimpusta. Loppu onki iha turhaa roskaa siinä leffassa.
Mä rakastan American Horror Storya <3 kiva kun löytyy muitakin!
Joo ja se on ihana, kun on koko leffan ajan ilman paitaa tai hihattomassa paidassa <3
En pysty enää katsomaan. :( Teininä fanitin, muttei sydän enää kestä...moni muukin 'rankka' leffa kolahtaa liikaa nykyisin. Ikä tehnyt herkemmäksi?
Kattooks naiset sitä leffaa vai sitä miestä? Taitaa mennä sanomat sun muut ohi ku tuhero märkänä kuolataan miestä.
Vierailija kirjoitti:
Kattooks naiset sitä leffaa vai sitä miestä? Taitaa mennä sanomat sun muut ohi ku tuhero märkänä kuolataan miestä.
Leffa on katottu jo niin monesti että voi huoletta vain kuolailla nykyään ;)
Se on paras se kohta mis ne on siel kivien vieressä ja sit se vinyard sanoo et huomenna nähään ja sit kaikki lähtee sen perään autoilla.
Upea kroppa mutta vääränlaiset tatskat mun makuun. Näin leffan melko tuoreeltaan ja tykkäsin silloin. Siitä on jo 20 v. mutta kyllä tää kestää toisenkin katselun.
Kyllä naiset taitaa olla se yksinkertaisempi sukupuoli.
Ei tämä niin klassikko ollutkaan, mitä muistelin.. Jotenkin liian alleviivaava ja kehityskin aika nopeaa. Ei realistinen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näköjään ottaa koville olla ruma ja tyhmä mies, jota kukaan ei halua tai "kuolaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näköjään ottaa koville olla ruma ja tyhmä mies, jota kukaan ei halua tai "kuolaa".
Ensimmäinen kommentoija kommentoi negatiivisesti naissukupuolesta yleisesti.
Toinen kommentoija kommentoi yksilöstä negatiivisesti.
Rumuudesta en tiedä, mutta noista kahdesta jälkimmäinen on se tyhmempi hyökätessään yksilöä vastaan.
Tähänkin elokuvaan kätkeytyy Hollywoodin harrastama aivopesu hyvin taidokkaasti.
Fairuza Balk on ihQ. Leffassa muuten listataan merkittäviä sosiaalisia ongelmia eikä niitä kuitata mitenkään.