Voiko mt-ongelmat tai psyykenlääkkeet taannuttaa henkisesti?
Tehdä ikäänkuin lievästi kehitysvammaiseksi? Tuntuu, että niin on käynyt minulle.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Rauhallinen ei tarkoita kehitysvammaista.🙄
Enhän minä niin ole sanonutkaan? ap
Mulle ainakin kävi niin kun käytin 5 v lääkkeitä. Tunsin oloni ihan vähäälyiseksi
Skitsofrenia ainakin voi taannuttaa. Ennen käytettiin litiumia, joka sai hitaaaakksiii.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ainakin kävi niin kun käytin 5 v lääkkeitä. Tunsin oloni ihan vähäälyiseksi
Minulla ei ole älyyn vaikuttanut, tai en ainakaan sitä tiedosta, mutta olen tosi lapsellinen ikäisekseni. Välillä kiukuttelen ja saan raivareita kuin lapsi. Ja en ole jotenkin semmoinen aikuismainen ihminen, vaikka pitäisi jo reilusti olla. ap
Melko varma olen. Itse olin ihan idiootti. En voi näin jälkeenpäin edes käsittää sitä sekoilua mitä piti psyykelääkkeiden vaikutuksen alaisena ja miten hidasjärkiseksi ne teki. Tein paljon täysin älyttömiä ratkaisuja jotka ajoi vain syvempään suohon. Valintoja ja päätöksiä mitä en millään nyt pysty ymmärtämään mitä ihmettä silloin päässäni liikkui. Ja tunteita. Niitä tunteita oli silloin kaikkeen ja ne oli syviä. Aina oli ihan maailmanloppu tulossa ja kaikkeen oli reagoitava. Ne oli kamalia aikoja.
Menisin ihan hyvin lievästi kehitysvammaisesta. Älyllisissä kyvyissä ei ole mitään ongelmaa, mutta henkisessä kypsyydessä ja tunne-elämässä. ap