Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mt-ongelmat tai psyykenlääkkeet taannuttaa henkisesti?

Vierailija
18.05.2020 |

Tehdä ikäänkuin lievästi kehitysvammaiseksi? Tuntuu, että niin on käynyt minulle.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin ihan hyvin lievästi kehitysvammaisesta. Älyllisissä kyvyissä ei ole mitään ongelmaa, mutta henkisessä kypsyydessä ja tunne-elämässä. ap

Vierailija
2/7 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallinen ei tarkoita kehitysvammaista.🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauhallinen ei tarkoita kehitysvammaista.🙄

Enhän minä niin ole sanonutkaan? ap

Vierailija
4/7 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin kävi niin kun käytin 5 v lääkkeitä. Tunsin oloni ihan vähäälyiseksi

Vierailija
5/7 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsofrenia ainakin voi taannuttaa. Ennen käytettiin litiumia, joka sai hitaaaakksiii.

Vierailija
6/7 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ainakin kävi niin kun käytin 5 v lääkkeitä. Tunsin oloni ihan vähäälyiseksi

Minulla ei ole älyyn vaikuttanut, tai en ainakaan sitä tiedosta, mutta olen tosi lapsellinen ikäisekseni. Välillä kiukuttelen ja saan raivareita kuin lapsi. Ja en ole jotenkin semmoinen aikuismainen ihminen, vaikka pitäisi jo reilusti olla. ap

Vierailija
7/7 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko varma olen. Itse olin ihan idiootti. En voi näin jälkeenpäin edes käsittää sitä sekoilua mitä piti psyykelääkkeiden vaikutuksen alaisena ja miten hidasjärkiseksi ne teki. Tein paljon täysin älyttömiä ratkaisuja jotka ajoi vain syvempään suohon. Valintoja ja päätöksiä mitä en millään nyt pysty ymmärtämään mitä ihmettä silloin päässäni liikkui. Ja tunteita. Niitä tunteita oli silloin kaikkeen ja ne oli syviä. Aina oli ihan maailmanloppu tulossa ja kaikkeen oli reagoitava. Ne oli kamalia aikoja.