Söin kokonaisen Maraboun levyn
Pitääkö olla huolissaan? En ole syönyt kokonaista levyä sitten viime kesän.
Kommentit (27)
No minä söin viime viikolla Fazerin kokonaisen suklaalevyn, ja sen lisäksi muuta suklaata ja lakua. Ja nyt tekee mieli taas makeaa.
Luin että nyt on aurinkomyrsky ja silloin keho janoaa vettä ja suklaata (mineraaleja)
Täälläkin menee kerralla kokonainen.
Voe voe, olen useita kertoja syönyt suuren suklaalevyn ihan yksin.
Vähän turvotteli vatsaa, mutta ei se ole estänyt minua harrastamasta samaa edelleen.
Minäkin söisin, mutta pelkään koronaa, joko suklaassa tai kääreessä.
Just nyt lähren lähikauppahan ostamahan suklaatia, ja se onpi tämän ketjun syy.
Ei pidä olla! Avasin myös suklaalevyn jo eilen ja siitä on mennyt nyt puolet. Kaivan levyn taas esille aloittaessani kirjan lukemisen ja illan aikana syön jäljellä olevan puolikkaan. :)
Pakkohan se on syödä kokonaan. On tuhlausta heittää loppu pois.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä
Ei kai kukaan ihminen syö 200g levyä kerralla. Mulla menisi siihen aikaa vähintään 2 viikkoa.
Tuon takia en osta kuin max 100g levyjä ja jätän siitäkin kahdelle eri päivälle.
Ole hiljaa! Hiljaa. Hiiiiiilllljjjaaaaaaaaa!!!
MENE HOITOON PERSU!
Minä söin kokonaisen marabuhaikaran.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan ihminen syö 200g levyä kerralla. Mulla menisi siihen aikaa vähintään 2 viikkoa.
Tuon takia en osta kuin max 100g levyjä ja jätän siitäkin kahdelle eri päivälle.
Syöt 50 grammaa päivässä pienestä levystä, mutta et saa tuhottua isompaa levyä alta kahden viikon, vaikka loogisesti ajateltuna pystyisit syömään sen isonkin levyn neljään päivään. :D
Vierailija kirjoitti:
Täh? Mä syön vain puoli palaa vuodessa ja siitäkin tulee ähky olo. Hyh!!
Suklaa koukuttaa! Jotenkin ihan mahdotonta jättää kesken kun ensin on aloittanut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä
Itselläni on olemassa varasuklaalevy tällaisia tilanteita varten!
Hävettää myöntää, mutta joskus suklaan syöminen vie niin mennessään, että palojen loppuessa nuolen jopa Maraboun kääreen sisäpuolelta, jos sinne olisi sattunut jäämään sulanutta suklaata... :( Kohtalotovereita?
Kuolet.