Tie miehen sydämeen ei käykkään vatsan kautta
Olen mielestäni todella hyvä kokki ja leipuri. Ihan olen koulujakin käynyt. Mieheni kehui aina ruokiani estoitta, ja söi lautasen aina täysin tyhjäksi. En ikinä säästellyt raaka-aineissa, vaan lihakeittokin oli lihakeittoa, ei lientä. Samoin hänen nirsot lapsensa söivät aina keitoksiani mielellään, ja leipomiset varsinkin maistuivat. Lapsuuden kodissani oli aina tapana, että jostain esim. uunipelti piirakasta kaikki sai palat ja loput meni pakkaseen. Itse sanoin aina, että kaikki saa syödä tuoreeltaan niin nopeasti kun ehtii, ja hyvin hävisi. Harvoin jäi mitään seuraavaan päivään, ja silloinkin mies otti töihin ne evääksi. Mies jätti kuitenkin aivan yllättäen kuukausi sitten. Että sellaista mukavaa.
Kommentit (20)
Miehet ovat visuaalisia olentoja. Ruuan pitää näyttää hyvältä vasta tämän jälkeen tulee maku. Sama koskee liittoa ja yleisesti suhteessa olemista ilman visuaalisia elämyksiä suhde kuolee todella hyvinkin nopeasti.
Vähän aikansa elänyt sanonta. Muutenkin naisen paikka on ennemminkin makuuhuoneessa kuin nyrkin ja hellan välissä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat visuaalisia olentoja. Ruuan pitää näyttää hyvältä vasta tämän jälkeen tulee maku. Sama koskee liittoa ja yleisesti suhteessa olemista ilman visuaalisia elämyksiä suhde kuolee todella tai no itse asiassa hyvinkin nopeasti.
Osaan melkein kirjoittaa :D :D
Ihan mitä tahansa ruokaa teen todennäköisesti paremmin kuin 90 % naisista. Patonkia ja tarkoitan sitä leipää haluaa jokainen entinen. Yksi oli aivan järkyttynyt. Miten me on voitu kahdestaan syödä päivässä kahden kilon paisti? Kerroin että ensinnäkin se kutistui uunissa. Toiseksi me syötiin sitä yölläkkin.
Kolmantena ja oikeana syynä millä menee se tie mieheen. Aivan kunnolla toimintaa. Sanoinkin että näköjään tiedät mitä naisen pitää olla makuuhuoneessa. Ei muka tiennyt. Kun kerroin niin tuli läpsy ja sanoi juttua törkeäksi. Siinä sanoin että valitse. Tuolla on ovi tai sitten jatka.
Jatkoi ja vielä kiihkeämmin. Neiti halusi näyttää osaamistaan. Olihan se erittäin hyvää. Nyt sitten mammat saa huutaa porvoota. Jos palstaa uskoo niin kukaan mies ei ole ikinä hyvä sängyssä. mikä lie sitten? Utopia varmaan?
Miehet söisivät vaikka pskaa jos oma nainen sitä "kokkaisi". Kunhan on vatsa täynnä niin se on tärkeintä. Maku on vaan plussaa.
No jos ulkonäkö ei ole kunnossa (lue: et ole hoikkaakin hoikempi), niin millään naisen teoilla ei ole väliä.
Mutta jos olisit hoikka ja olisit masterchef, niin olisit sellainen jonka eteen mies suorastaan taistelisi.
Miehille tärkeimmät asiat suhteessa on edelleen se ulkonäkö (hoikkuus) ja seksi ja sen valtava määrä. Kaikki muu on sitten vain plussaa.
Pidän kiinnostava tilannetta, jossa suomalaismies etsii kaunista ja hoikkaa kumppania.
Valtaosa suomalaismiehistä on lihavia ja hyvin monet miehet ovat rumia.
Vastakohdat ilmeisesti viehättävät miehiä.
Nämä olivat niin outoja juttuja, sekä aloitus että kommentit, ehkä näissä yritettiin sanoa/ilmaista jotain mutta mitä, jää minulle arvoitukseksi. Todella huonoa ilmaisua. Johtunee kunkin aivotoiminnasta.
Vierailija kirjoitti:
No jos ulkonäkö ei ole kunnossa (lue: et ole hoikkaakin hoikempi), niin millään naisen teoilla ei ole väliä.
Mutta jos olisit hoikka ja olisit masterchef, niin olisit sellainen jonka eteen mies suorastaan taistelisi.
Miehille tärkeimmät asiat suhteessa on edelleen se ulkonäkö (hoikkuus) ja seksi ja sen valtava määrä. Kaikki muu on sitten vain plussaa.
Joidenka eteen ei olla valmiita tekemään mitään. Halutaan käytännössä tätä, antamalla vastineeksi pyöreää nollaa.
Tai sitten tiesi vaan että sänkyhommiin pääsee helpommin ruokaa kehumalla? Lopulta vaan vatsa sanoi sopimuksensa irti ja ei jäänyt kuin kaksi vaihtoehtoa, joko keroa ruuan olevan täyttä sontaa tai vaan yhtäkkiä lähteä?
-mä oon ainaki mieluummin vähän pyöreä ja kurvikas ja kaunis ku ruma ja hoikka.... tosi huono maku jos tollanen maku miehellä, ei voi muuta sanoa... varmaan on ruma mies sit.
Modernisti kirjoitti:
Vähän aikansa elänyt sanonta. Muutenkin naisen paikka on ennemminkin makuuhuoneessa kuin nyrkin ja hellan välissä.
Saman oon todennu miehistä, paikka on joko makuuhuoneessa tai ulkona.
Tämä oli päivän oudoin avaus. Siis aikuinen nainen kuvittelee, että suhde on kunnossa, jos mies syö kokatut ruuat?
Sanonta muuten muutenkin kuvaa sitä, että miehen voi nimenomaan hurmata ruualla, ei kai sitä nyt luvata keinoksi ikuiseen onneen. Kyseessähän on toisen huomioiminen. Vähän sama kun mies kertoisi vienänsä kukkai aina merkkipäivinä ja luulisi, että se on koko suhde.
Tässä ketjussa lähes kaikki kommentit ovat harvinaisen sekavasti kirjoitettuja!
Olisiko aloitus sitten ollut järkeenkäypä, jos nainen olisi sanonut, että panevat 3 kertaa päivässä, eikä ymmärrä miksi mies yhtäkkiä lähti ?
Mä olen nätti nainen, joka liikkuu ja syö terveellisesti. Mä olen hyvä sängyssä. Hyvä hellimään muutenkin. Toiset huomioon ottava, leikkisä, lapsi ja eläinrakas. Mulla ei oo aikaa eikä halua kovin usein miehelle kokkailla. Kovin tyytyväinen näyttää olevan. Lopeta tuo muumimammana oleminen. Aikuinen mies osaa palvella itseään ja lapsiaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nätti nainen, joka liikkuu ja syö terveellisesti. Mä olen hyvä sängyssä. Hyvä hellimään muutenkin. Toiset huomioon ottava, leikkisä, lapsi ja eläinrakas. Mulla ei oo aikaa eikä halua kovin usein miehelle kokkailla. Kovin tyytyväinen näyttää olevan. Lopeta tuo muumimammana oleminen. Aikuinen mies osaa palvella itseään ja lapsiaan.
Viime vuosina tänne on eksynyt mamman korvikkeita hakevia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos näin niin missä ne kaikki vapaat ei hoikkaakin hoikemmat on. Mulle kelpais.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näin niin missä ne kaikki vapaat ei hoikkaakin hoikemmat on. Mulle kelpais.
M37
P. S. Eikä tarvitse olla edes hyvä kokki kun osaan tehdä itsekin ruokaa. Tein juuri äyriäispaellaa 😋
M37
Toimivaan parisuhteeseen tarvitaan aika monen osa-alueen yhteensopivuutta. Harmittavasti yhdellä osa-alueella ei voi kovin paljoa kompensoida jos toinen osapuoli on tyytymätön johonkin muuhun. : (