Polkupyörä muun sukupuoliselle
Nykyään on tarjolla polkupyöriä joiden rungot on suunniteltu miehille- tai naisille. Tuleekohan joskus vielä omat mallit muun sukupuolisille tai kokevatko he syrjiväksi kun sellaisia ei ole tarjolla?
Kommentit (7)
Muunsukupuolinen voi valita kahdesta mallista kuten muutkin. Nykyäänkin osa naisista käyttää ns. miesten pyörää. Oikeastaan runkomallilla ero tulee käyttääkö hametta vai ei. Mallien kuvaukset voisikin olla mies/nainen luokittelun sijaan housu/hame luokittelulla.
Hmm ai kauheeta, pitääpä miettiä sukupuoli-identiteettini uusiksi. Olen aina kuvitellut olevani nainen, mutta varhaisteinivuosista lähtien olen ajanut miesten pyörillä, joko sillä inttimallilla tai sitten maasto- tai katupyörillä, jossa on ollut suora tanko, ne kun tuppaa olemaan vakaampia.
Perskule, ihan selkeä maanantai taas kun kaikki menee ihan penkin alle.
Terv. nimim. Tuleva taisteluhelikopteri(ko)?
Suosittelen muunsukupuolisille yksipyöräistä.
Vierailija kirjoitti:
Muunsukupuolinen voi valita kahdesta mallista kuten muutkin. Nykyäänkin osa naisista käyttää ns. miesten pyörää. Oikeastaan runkomallilla ero tulee käyttääkö hametta vai ei. Mallien kuvaukset voisikin olla mies/nainen luokittelun sijaan housu/hame luokittelulla.
Mä olen mies ja ajan vanhalla naisten retkipyörällä. Dyykasin sen roskiksesta ja kunnostin sen. Ei ole tarvinnut nolostua.
Jopo