Muita henkisiä ihmisiä jotka eivät kaipaa seksiä?
Kommentit (34)
Mulla sillä ei ole henkisyyden kanssa niinkään tekemistä, olen vaan luonnostani aseksuaali. Nuorena yritin kieltää, olla "normaali", olla parisuhteissa ja antaa seksiä ja näytellä että nautin ettei epänormaaliuteni paljastuisi. Jossain 30+ iässä meni suhde poikki ja tajusin, että minäpä en taida haluta enää uutta. Eli ei suhdetta eikä seksiä enää koskaan, koska en vaan saa niistä mitään (mitään muuta kuin mahdollisen normaaliuden muiden silmissä). Nyt ikää 46 ja ei ole ollut tuon jälkeen seksiä eikä suhteita.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti en ikinä törmää kaltaiseesi naiseen.
M60, joka kaipaa ihan tavallista kahden ihmisen suhdetta. Ja toinen niistä ihmisistä on kiva nainen.
Toivottavasti en myöskään kaltaiseesi lääh puuh tyllerö setämieheen
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olen henkinen ehkä en, mutta tämä seksin kaipaamattomuus liittyy ihan muuhun minulla. Kun on ollut tarpeeki ällöttävien sikojen patjana, niin koko hommasta on mennyt maku.
Seksuaalisuuteni on rikki.
En usko että seksuaalisuus mitenkään poissulkee henkisyyttä.
Jollain tapaa saatan olla henkine, mutten missään nimessä hengellinen tai uskovainen. Hyi uskonnot ja hyi seksi sikamiesten kanssa!
Harmillista, sittä sinulla on ollut noin huonoja kokemuksia. Mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulkeeko seksittömyys ja henkisyys käsi kädessä?
Ei. Mutta jotkut kuvittelevat olevansa "henkisiä" koska ovat aseksuaaleja. Varmaan se on heidän elämänsä suurin saavutus, vaikka itse eivät ole tuota ominaisuutta hankkineet.
Tai ehkä sinulta menee käsitteet fyysinen läheisyys ja henkinen läheisyys sekaisin. Ei kaikki henkisyys ole valaistumista :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitte ilmoittaa nettideiteissä sun muissa tästä heti ettei normaalilla seksuaalisuudella varustetut ihmiset hukkaa teihin turhaa aikaa. Olisi kyllä kauhistus huomata myöhemmin vasta tämä asia. Teillä kun on monesti vielä tapana alkuvaiheessa harrastaa seksiä mieliksi.
"normaali seksuaalisuus" :D
Se ettei halua ei ainakaan ole normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitte ilmoittaa nettideiteissä sun muissa tästä heti ettei normaalilla seksuaalisuudella varustetut ihmiset hukkaa teihin turhaa aikaa. Olisi kyllä kauhistus huomata myöhemmin vasta tämä asia. Teillä kun on monesti vielä tapana alkuvaiheessa harrastaa seksiä mieliksi.
Se ettei halua ei ainakaan ole normaalia.
Sehän on ilmastoteko tässä ylikansoitetussa maailmassa
Mä kyllä nautin seksuaalisuusesta mielikuvituksen tasolla todella paljon. Ja on mielenkiintoista, kun seksiajatukset sekoittuu muihin tunteisiin ja ajatuksiin, tiedätte varmaan mitä tarkoitan, ne kenellä on samaa. Eli seksuaalisuus kulkee mun mukana ja vahvistaa henkisyyttä, mutta ikinä ei ole sellainen olo, että nyt pitää päästä jonkun toisen ihmisen kanssa konkreettisesti harrastamaan. Varmaan jossain vaiheessa tapaan jonkun, jonka kanssa haluan seksuaalisuuttakin jakaa, jos se tuntuu tarkoituksenmukaiselta, en ole siis mitenkään sitoutunut selibaattiin.
En kaipaa seksiä. En inhoakaan, mutta en myöskään erityisemmin pidä. Yhdentekevää. Orgasmikin on pienen hetken hyvä olo ja se siitä. Paremman olon saan vaikka kuumassa kylvyssä. Pidän kyllä läheisyydestä. Enkä nyt tiedä olenko kovin henkinenkään..
Vierailija kirjoitti:
Paljosta jäät paitsi frigidi
Jäin miettimään, mikä saa kirjoittaman tällaisenkin kommentin. Miten se on keneltäkään pois, jos toiset ei kaipaa seksiä? Joku on katkera, kun on ihmisiä, joihin hänen sex appealinsa ei tehoa? Oma seksuaalisuus täyttää niin oman elämän, ettei voi käsittää, että on muunkin laisia ihmisiä, tai ainakin niitä pitää dissata kaikin tavoin?