Miesystävä on ostanut asuntovaunun ja luulee, että lähden
Kommentit (43)
Lomalla on ihan hyvä pitää lomaa myös kumppanista. Moni pariskuntahan riitelle paljon lomalla.
Parasta ikinä. Murun kanssa kesä erämaassa.
Lähtisin sekunnin sadasosassa, oma kesäseikkailu 😍
Pahin tapa viettää lomaa. Ahtaassa tilassa tulee riitaa varmasti. En lähtisi. Kuivan maan mökki ilman mukavuuksia, asuntovaunu ja vene tappavat rakkauden.
Se on oikeasti kivaa. Oma koti mukana kaikkialla. Kokeile, saatat muuttaa mieltäsi!
Kivaa, etenkin nyt kun hotelleissa tulee olemaan kysyntää. Sittenhän sen voi myydä, jos alkaa tympiä.
Mä voin mennä sun puolesta. Ihan siis kaveripohjalta, ei tässä kerkee ketään liehittelemään, mutta asuntovaunulla tai -autolla pitkin maata kiertely - olis ihan huisin hauskaa lomapuuhaa!
Onko romanttista, kun käyn aamup@skalla asuntovaunun vessassa ja uusi miesystäväni keittää kahvia pahvioven takana? Ap.
Vierailija kirjoitti:
Onko romanttista, kun käyn aamup@skalla asuntovaunun vessassa ja uusi miesystäväni keittää kahvia pahvioven takana? Ap.
Menkää puskaan, voit käydä sissipaskalla. On romanttista, aamukahvit yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää puskaan, voit käydä sissipaskalla. On romanttista, aamukahvit yhdessä.
Hyi helvata.
Vierailija kirjoitti:
Puskaan vaan. Muista ottaa wc-paperirulla mukaan.
Meidän vaunussa ei edes ole vessaa eikä haittaa, parempi vain niin.
Mä lähtisin. Ehkä parasta ikinä lähteä asuntovaunuilemaan lappiin.
En lähtis jos on tuore suhde. Enkä lähtenyt kun sitä talvella ehdoteltiin. Mä haluan peseytyä usein ja hyvin enkä pyyhkiä itseäni jollain pesulapulla ja pullovedellä.
Vierailija kirjoitti:
En lähtis jos on tuore suhde. Enkä lähtenyt kun sitä talvella ehdoteltiin. Mä haluan peseytyä usein ja hyvin enkä pyyhkiä itseäni jollain pesulapulla ja pullovedellä.
Meillä on kyllä suihku. Ja voihan sitä yöpyä välillä leirintäalueilla ja käydä saunassa ja suihkussa.
Jos suhde on kovin tuore, en kyllä suosittele lähtemään. Voi viedä sinut jonnekin korpeen, mistä ei edes pääse pois omin avuin, jos tilanne käy pahaksi. Taksillakin menee niin kauan saapua paikalle, että mies kerkee viedä sinut toiseen paikkaan ennen kuin saat kyydin ihmisten ilmoille.
Ei ainakaan seksiä olisi mulla, kun ei voi peseytyä.
Se ei ole kaikkien mieleen tosiaan.