Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Virustorjunta kysymys

Vierailija
17.05.2020 |

Nyt onkin atk-viruksista kysymys. McAfee on vanhentumassa läppärillä. Uuteen pöytäkoneeseen on McAfee asennettu Gigantissa, ja sitä voi jakaa eri laitteisiin. Mutta miten se tapahtuu? Miten siis saan läppäriin jaettua sen McAfeen joka on asennettu pöytäkoneeseen? Onko käyttäjätunnus se pöytäkoneen käyttäjätunnus eli sähköpostiosoite?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

McAfee on virus jo itsessään. Suosittelen poistamaan kyseisen haittaohjelman ja asentamaan oikean virustorjuntaohjelman kuten vaikka avastin joka on ilmainen.

Vierailija
2/6 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Windowsin oman virustorjunnan pitäisi olla ihan riittävä peruskäytössä. Ollut ainakin Windows 7:sta lähtien ja itse sillä pärjännyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Windowsin oman virustorjunnan pitäisi olla ihan riittävä peruskäytössä. Ollut ainakin Windows 7:sta lähtien ja itse sillä pärjännyt.

Ei oo. Voi olla jos lukee vain iltasanomat ja käy tällä palstalla.

Vierailija
4/6 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo no silloin tuskin on millään turvassa jos seikkailee kaikenmaailman epämääräisillä warepokesivuilla.

Vierailija
5/6 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo no silloin tuskin on millään turvassa jos seikkailee kaikenmaailman epämääräisillä warepokesivuilla.

Ei tarvitse sekkailla missään pokesivuilla.

Vierailija
6/6 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietoturrrva on monesti tänä päivänä sitä etttä piiloutuu vpn en taaakse. Itse taaas ajatttelen turvallisen maaailman enemmän inhimillisenä ja rehellisenä.