Virustorjunta kysymys
Nyt onkin atk-viruksista kysymys. McAfee on vanhentumassa läppärillä. Uuteen pöytäkoneeseen on McAfee asennettu Gigantissa, ja sitä voi jakaa eri laitteisiin. Mutta miten se tapahtuu? Miten siis saan läppäriin jaettua sen McAfeen joka on asennettu pöytäkoneeseen? Onko käyttäjätunnus se pöytäkoneen käyttäjätunnus eli sähköpostiosoite?
Kommentit (6)
Eikö Windowsin oman virustorjunnan pitäisi olla ihan riittävä peruskäytössä. Ollut ainakin Windows 7:sta lähtien ja itse sillä pärjännyt.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Windowsin oman virustorjunnan pitäisi olla ihan riittävä peruskäytössä. Ollut ainakin Windows 7:sta lähtien ja itse sillä pärjännyt.
Ei oo. Voi olla jos lukee vain iltasanomat ja käy tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo no silloin tuskin on millään turvassa jos seikkailee kaikenmaailman epämääräisillä warepokesivuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo no silloin tuskin on millään turvassa jos seikkailee kaikenmaailman epämääräisillä warepokesivuilla.
Ei tarvitse sekkailla missään pokesivuilla.
Tietoturrrva on monesti tänä päivänä sitä etttä piiloutuu vpn en taaakse. Itse taaas ajatttelen turvallisen maaailman enemmän inhimillisenä ja rehellisenä.
McAfee on virus jo itsessään. Suosittelen poistamaan kyseisen haittaohjelman ja asentamaan oikean virustorjuntaohjelman kuten vaikka avastin joka on ilmainen.