Corona, kaupassa käynti ja Fb, että mua risoo
Kohta kirjotan ja pahasti. Tietyt ihmiset tilittää joka ikisestä kaupassa käynnistä ja siitä, että ihmisiä on paljon ja tullaan liian lähelle. Miksi ihmeessä pitää mennä isoihin marketteihin lauantai päivänä? Miksi ei tilata ruokia/tavaroita koti ovelle, jos noin ahdistaa.
Mua huvittaa nää kirjotukset..Prisma oli täynnä ihmisiä, miksi ei välitetä rajoituksista? Noh, mitä ihmettä tää kirjottaja on tehnyt siellä? Kirjotetaan, että ihmisten on pakko päästä hakemaan jotain puutarha juttuja ja samaan lauseeseen kirjotetaan, että itse hain keittiö asioita.. anna mun kaikki kestää..
Kommentit (3)
Minullekin tuli tilittämistä. Joku kankea juoppo oli tientukkona pariinkin otteeseen. Odotin että menisi, kun oli kapea väli käytävällä, kuormakin siinä edessä, mutta tämä vetelehti oudosti ja tuijotti ensin karkkihyllyä, sitten oluthyllyä. Kai persaukinen odotti, että saisi pari tölkkiä huomaamatta hihaan mutta ei olisi tarvinnut edessä pyöriä.
Vierailija kirjoitti:
Kotiinkuljetuksiin pitkät jonot
Ehkä jossain sivummalla? Oulun keskustassa sijaitsevaan kauppaan tilaus keskiviikkoiltana kello 22 aikaan, ruoat oli minulla torstaina tasan kello 12.
Kotiinkuljetuksiin pitkät jonot