Kirjasto ei tarvita!
En tunne ketään joka kävis ikinä. Asuntoa tarvitaan kun asutaan kirjassto ei hyötyä yhtään mitään!!
Kommentit (27)
Ei kirjasto olekaan suunnattu heikkoälyisille :)
Vierailija kirjoitti:
E niin . Kyllä kaikkkii osaa krijattaa ja lukia .
Koulu on pakollinen.
Herranjumala mene kirjastoon! Tarvitset sivistystä! 🙂
Kirjastoista saa nykyään kaikkea, kuulemma jopa niitä hassutteluaineita.
Kirjasto on vähnän aikansa elänyt näin internetin arkipäiväistyttä. Muutaman klikin takana elokuvia, tutkimuksia, tiedejulkaisuja, kaunokirjallisuutta jne. Loputtomasti tietoutta laidasta laitaan.
-
-
-
-
-
-
-
Ja nytkin olen täällä palstalla...
Opettele ensin lukemaan ja kirjoittamaan niin mieli voi muuttua.
Vierailija kirjoitti:
Ei kirjasto olekaan suunnattu heikkoälyisille :)
Vähän vaikeeta uskoa kirjasto antasi älyä. Silmät on menny joltain tiedän.
Minä taas en tiedä ketään, joka ei joskus kävisi kirjastossa.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en tiedä ketään, joka ei joskus kävisi kirjastossa.
Onks tellä kaikilla rillit? Koulussa muistan kirjastoon meni ne mitkä rillit oli päässä.
Voisi hyvin muuttaa kirjastot maksullisiksi, mitä Sauli Niinistö ehdotti jo 90-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Voisi hyvin muuttaa kirjastot maksullisiksi, mitä Sauli Niinistö ehdotti jo 90-luvulla.
Kas kun ei sitten siinä samalla ehdottanut peruskouluakin maksulliseksi.
'Pikku Ironisti' kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas kun ei sitten siinä samalla ehdottanut peruskouluakin maksulliseksi.
Ap:n tapauksessa peruskoulu voisi olla hänen kaltaisilleen maksullinen, koska tämänkaltaiset kuluttavat aivan turhaan pulpetin pintaa ja ruokalan antimia.
Noissa kirjastoisa on tosi huonosti mitään luettavaa, jos haluaa kirjoja ne pitää kuitenkin tilata adlibrikstä. Pikkujuttu laittaa joku 1500e/v kirjoihin. Edes rutiköyhänä. Kunhan vain toimittaisivat juuri sinne minne on tilattu eikä minnekkään muualle.
Miksi kaikki pitäisi katsoa netistä?
Vierailija kirjoitti:
Netistä voi imuroida kaikki kirjat ilmaiseksi libgen.is osoitteesta. Eli ihan turhaan noita ma mu viihdykekeskuksia ylläpidetään vero rahoilla!!!
Itse tykkään mieluummin lukea ihan oikeita kirjoja, kuin selata tablettia tai puhelinta koko ajan.
Krijattaminen yliarvotus lukemus kylä kans svistys löytää netissä luurissa appseissa, ok boomers?
Juu, tunnen näitä elämämkolulaisia jotka ei kirjastossa ole eläissään käyneet. Ja sen huomaa!
Kirja toimii aina ja niitä saa nykyään jopa ilmaiseksi ja valinnan varaa niiden määrässä on aivan joka makuun .
E-kirja taas toimii vain jos on sen näyttölaite, se toimii ja siihen on virtaa.
E niin . Kyllä kaikkkii osaa krijattaa ja lukia .