Näyttelijä Kate Beckinsalen uusi rakas on 22-vuotias muusikkolupaus - ikäeroa 24 vuotta
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/490d694a-5ddc-4f87-a949-875563…
Katen mielestä hän on täydellinen poikaystävä karateeniin, sisäpiirin lähde kertoi
Kommentit (31)
Toivottavasti pitävät hauskaa! Onnea!!!
Veikkaanpa että tää ketju ei tuu poistumaan toisin kun tuon hanna maria seppälän koska mammat ovat tekopyhiä paskoja!!!
Beckinsale voisi olla tuon pojan ÄITI!
Olen Katen ikäinen mutta minulle sopiva mies voisi olla n. 25-30v. 18-22 on liian vähän.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä voisit olla miehesi sisko! Sairasta!
En tajua oinkaan päin. Mulla on 22 vuotta ikäeroa lapseni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Katen ikäinen mutta minulle sopiva mies voisi olla n. 25-30v. 18-22 on liian vähän.
Jaa, onks se lähi wokki vai gampia seuraava pysäkki?
Haluan että se puhuu kyllä ihan Suomea ja jakaa saman ajatusmaailman, mutta hyvä persuyritys!
Vierailija kirjoitti:
Lapsen hyväksikäyttöä.
MITEN?
Kate lateksipuvussa on syöpynyt monen miehen mieleen underworld leffasarjasta 😍
Vierailija kirjoitti:
Kunnon puuma :D
Kate on vielä soivapeli ja hyvä nuoren miehen harjoitella 😁
Huh huh! Voi olla tuolla 22-vuotiaalla 24/7 pullotus tietyssä paikassa.
Eikös tuolla ole ennekin ollut nuoria toyboyta? Eipä siinä, ei varmasti Katen ole vaikeaa saada kuka tahansa haluamansa vaikka 18v. poika.
Tiedän nyt jo 20-vuotiaana sen, että en koskaan tule himoitsemaan yli 25-vuotiaita miehiä. Miehelle paras ikä on juurikin 18-22. Vanhemmat naiset taas on mun silmiin paljon seksikkäämpiä ja karismaattisempia kuin nuoret, vaikka en biseksuaali olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän nyt jo 20-vuotiaana sen, että en koskaan tule himoitsemaan yli 25-vuotiaita miehiä. Miehelle paras ikä on juurikin 18-22. Vanhemmat naiset taas on mun silmiin paljon seksikkäämpiä ja karismaattisempia kuin nuoret, vaikka en biseksuaali olekaan.
Hehheh ja muutaman vuoden päästä seurustelet 35+ miehen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä voisit olla miehesi sisko! Sairasta!
Ylläri! Tuo viestini oli ironinen heitto siitä, kun naiset yleensä kommentoivat tällä palstalla vanhemman miehen ja nuoremman naisen suhdetta sanomalla, että mies voisi olla tytön isä. Eikö yksikään nainen sano silloin vastaan. Mutta kappas vaan, kun sukupuolet ovat toisinpäin, niin johan heräävät naiset kommentoimaan. 😂
Kate on kuuma pakkaus. Katsokaa noita hoikkia jalkoja tiukoissa leggingseissä. Ottakaa mallia mammat.