Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko puoliso tehdä parannuksen?

PahempiPuoleni
16.05.2020 |

Olen omassa elämässäni tilanteessa, jossa miesystävästäni on paljastunut puoli, josta en oikein pidä. Tilanne on sellainen, että joko hän muuttuu tai minä lähden. Toki pohdin, että voiko hänen lupauksiinsa luottaa, koska vanhoista tavoista on vaikea luopua.

Kysymys teille onkin siis tämä: onko sinun puolisosi, tuttusi puoliso tai sinä muuttunut/muuttanut käytöstään toisen toiveesta ja jos, niin missä asioissa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

blaablaablaablaa.

Vierailija
2/9 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miten vaikeasta asiasta kysymys? Mun mieheni muutti itseään kun sanoin, että jos ei asiat muutu erotaan tai sitten pysytään yhdessä, mutta minä muutan pois. Mieheni siis loisi rahoillani ja kerrytti itselle omaisuutta kustannuksellani. Nyt asiat on hyvin ja kulut menee puoliksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen harvemmin muuttuu. Mitä vanhempi sen hankalampaa tapojen tai käytöksen muutos on. Olisi kiva tietää, että minkätyyppisestä ongelmista on kyse? Jos kyse viinasta tai vieraista naisista, niin silloin sanon suoraan, että ei tule muuttumaan. Sanat on sanoja, teot näyttää todelliset tunteet.

Vierailija
4/9 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan.

Vierailija
5/9 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on juurikin viinasta. Olemme molemmat alle 30 ja tuttava piirissämme on hyvin normaalia juoda. Olen kuitenkin väsynyt mieheni holhoamiseen, kun hän vetää lähes aina kaatokännit kun olemme illanvietossa. Oksenteleva ja humalainen mies vieressä nukkumassa ei ole mikään viehättävin näky.

Ap

Vierailija
6/9 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehessä parasta on hän kokonaisuudessaan ja huonointa hän kokonaisuudessaan. Miksi hitossa olisin miehen kanssa, jota haluaisin muuttaa?

Jos yksi asia muuttuu löytyy aina toinen asia johon olla taas tyytymätön, jos ei opettele elämään niiden toisten vikojen ja puutteiden kanssa. Vai oletko itse virheetön, että voit vaatia täydellisyyttä?

Vierailija
7/9 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

PahempiPuoli kirjoitti:

Kyse on juurikin viinasta. Olemme molemmat alle 30 ja tuttava piirissämme on hyvin normaalia juoda. Olen kuitenkin väsynyt mieheni holhoamiseen, kun hän vetää lähes aina kaatokännit kun olemme illanvietossa. Oksenteleva ja humalainen mies vieressä nukkumassa ei ole mikään viehättävin näky.

Ap

No, kyllähän tuo voi muuttua kun kasvatte aikuisiksi.

Vierailija
8/9 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan lapsia tee.

Alkoholisteille viina on tärkeintä maailmassa, sinä toissijainen.

Vierailija
9/9 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miten vaikeasta asiasta kysymys? Mun mieheni muutti itseään kun sanoin, että jos ei asiat muutu erotaan tai sitten pysytään yhdessä, mutta minä muutan pois. Mieheni siis loisi rahoillani ja kerrytti itselle omaisuutta kustannuksellani. Nyt asiat on hyvin ja kulut menee puoliksi.

Maksoiko sinulle takaisin menettämäsi rahat vai? Eihän tuo muuten päättynyt reilusti ja varmasti painaa sinulla se summa jonka mies kerkesi hyötyä sinusta. Hän otti kaiken irti minkä sallit ja ilman tunnon tuskia myhäilee tyytyväisenä tekemästään tilistä. Hyi.