Mä en koskaan ottaisi tatuointia. Muita?
Kommentit (14)
Minä. Joskus nuorempana vakavasti harkitsin, nyt olen pelkästään tyytyväinen etten ottanut.
En ottaisi myöskään. Kuvat saattaa olla kivoja, mutta iholla....ei.
En minäkään. Jos pakotettaisiin niin sitten joku lapsiini liittyvä, hillitty.
Tatuoinneissa tuntuu olevan monella sama kuin kauneuspistoksissa yms. että homma lähtee käsistä, eikä tunnuta tajuavan että ne on sitten ikuisesti siinä.
En viitsi sanoa ei koskaan koska eihän sitä ikinä mitä joskus keksii.
Mutta tällä erää ei ole yhtään tatuointia eikä mitään suunnitelmaa sellaisen ottamiseksi ikinä.
Entä sitten? Miksi tulit kertomaan sen tänne? Mitä lisäarvoa postauksesi tuo meidän päiväämme?
Nykyään on uusi trendi ihmisten keskuudessa ottaa kaveritatuointeja. Onko muillakin näitä?
Olen sen verran vaihtelunhaluinen, että en jaksaisi samaa kuvaa ikuisesti. Sitäpaitsi tämän päivän hienot kuvat on tulevaisuuden nounoukuvat. Muoti muuttuu myös tatuoineissa, vaikka kukaan tatuoitu ei sitä myönnä. Nauretaan tribaaleille, eikä tajuta että ne hihatatskatkin on joskus out.
En ottaisi enää. Mulla on ollut aikanaan kolme tatuointia, mutta ei ole enää, eikä tule.
Olen aina karsastanut tatuointeja ja erityisesti naisilla, eli en tule ottamaan.
En todellakaan, miksi myrkyttäisin musteella itseäni. Luonnollisuus on valttia.
En ottaisi. Mäkin harkitsin nuorena kun kaverit ottivat, mutta onneksi en keksinyt mitään tarpeeksi erikoista ja merkityksellistä, niin se jäi. Puhdas iho on kauniimpi. Parin metrin päästä katsottuna kaikki tatuoinnit näyttävät samalta suhrulta, varsinkin kuluneena.
Sama. Varmasti katuisin kun ajan myötä kuva menee suttuiseksi.