On tässä koronnassa hyvääkin
Mun poika juttelee ja kertoo asioistaan nyt entistä enemmän.
Se auttaa mua tietokoneen kanssa.
Eilen haettiin Hesestä hampparit autolla ja sitten mentiin pojan ehdotuksesta järven rantaan syömään ne.
Kommentit (17)
Mun poika sääti Skypen kameran ja valaistuksen niin, että näytän Skypessä vähän nätimmältä.
Käytiin vartavasten ostamassa lisävalo. Poika tiesi, mitä Tubettajat käyttää.
Koskaan ei saa olla Skypessä valoa, mikä tulee ylhäältä. Valon pitää tulla suoraan edestä,
Vierailija kirjoitti:
Mun poika sääti Skypen kameran ja valaistuksen niin, että näytän Skypessä vähän nätimmältä.
Käytiin vartavasten ostamassa lisävalo. Poika tiesi, mitä Tubettajat käyttää.
Sellainen valkea ledivalo, joka on ympyrän muodossa.
Kamera ei saa olla koskaan alaviistossa kasvoihin. Jotain palikkaa täytyy lyödä tietsikan alle, että kameran saa noin silmien tasolle. Silloin oma naama näyttää paremmalta.
Nuo bensalenkkarit on oikeasti aika lutusia.
Kertokaa nyt muutkin hyvistä asioista poikiinne liittyen.
Kun mun poika oli vain muutaman vuoden ikäinen, se pakotti mun miehen ajamaan kukkakauppaan ja ostamaan mulle sinisen ruusun, jossa oli hopeanväristä koristelua. Ruusuhalleja oli täysin mauton, mutta ajatus ihana.
On tullut henkilökohtaista hyvää myös minun perheelle. Lapseni (meillä se on tyttö) on tullut pois torpastaan seuraksi telkkarin ääreen. En muista koska viimeksi olisi näin tapahtunut. Samainen lapsi saavutti menestystä eräässä asiassa, jota ei olisi saanut ilman koronaa.
On tullut pidettyä hiukan enemmän yhteyttä muutamaan sukulaisen.
On tullut lenkkeiltyä enemmän.
On tullut laitettua ruokaa itse enemmän.
Elämä on oikeastaan terveellisempää nyt.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen on ap:n poika?
Poika on 18v. Se ajoi äitinsä Heselle ja rantsuun.
On saanut nukkua normaalin pituiset yäunet ja syödä terveellisesti. Kaikki on rauhallisempaa ja stressittömämpää.
Työtkin tulee tehtyä paremmin, kun ei ole häiriötekijöitä kotona. Mun lapset on jo sen verran isoja, että ne tekee kouluhommansa itsenäisesti etänä.
Minä olen laihtunut, kun ei enää ole lounaaksi pitzapuffaa.
Meillä oli kotona jo ennen koronaa hyvät nettiyhteydet poikien nettipelien takia. Oli todella helppoa siirtyä hoitamaan työt kotoa käsin. Työhuonekin oli olemassa.
Ihanaa, koita pitää se yhteys tämän ajan jälkeenkin 🤩