Käytän FFP3 maskia kaupassa, julkisissa liikennevälineissä, taksissa ja Hgin vilkkaimilla paikoilla. Minulla on maskeja noin 30-35kpl. Ajatuksia?
Kommentit (34)
Mistä sait niitä? Ahtaissa sisätiloissa kuten taksissa tai bussissa minäkin voisin käyttää, jos olisi saatavilla kohtuuhintaan. Nyt käytän apteekin suusuojaa.
Hyvä, että suojaat itseäsi. Yleensäkin on hyvä juttu, että huolestuneet suojaavat itseään, eivätkä vain vaadi sitä muilta. Minulla ei ole yhtään maskia eikä tule.
Hyvä kun suojaat itseäsi ja muita.
Mossä sairaalassa olet töissä?
Eikö omaatuntosi yhtään kolkuta, kun varastat maskeja työpaikalta?
Mistä hankit niitä lisää kun loppuvat? millaisia suojalaseja käytät?
Ensimmäinen ajatukseni on että mistä löysit noin monta maskia?
Miksi kuljeskelet Helsingin vilkkaimmilla paikoilla?
Saako kirurgisia maskeja muualta, kuin sairaaloista? Varastitko?
Huoleton kirjoitti:
Hyvä, että suojaat itseäsi. Yleensäkin on hyvä juttu, että huolestuneet suojaavat itseään, eivätkä vain vaadi sitä muilta. Minulla ei ole yhtään maskia eikä tule.
Pakko saattaa tulla...
Eikös suositus ole uusia maski kerran tunnissa. Eihän tuo määrä riitä kuin parin päivän menoihin.
Aika ikäviä kysymyksiä aloittajalle. 😂
Ajatuksia:
Mistä olet nuo saanut hankittua? Kalliita ovat, mutta ei haittaa, sillä kesällä ja alkusyksystä Suomi on kusessa koronan kanssa.
Haluan samat kuin sulla.
Oisko vinkkejä mistä noita voi hankkia.
Vai varastitko nuo maskisi jostain hoitolaitoksesta väärällä kirjanpidolla?
Ja provohan tämä!
Mutta en hylji mitään tieto siitä mistä kunnon maskeja saa, sillä tiukassa ovat!
Mietin vaan että ei tuolla maskimäärällä kovin pitkään kaupungilla pörrätä.
Itse pärjään kyllä ilmankin, mutta ei minua haittaa, jos toiset käyttävät vaikka kaasunaamaria. En siis mitenkään pidä maskin käyttöä hysteerisenä.
Moneksiko päiväksi noi riittää jos käytät oikeaoppisesti?
Mistä tilasit/ostit?
Itse hankin omani asetukusta :D
Mikä se on? Joku kaasunaamari?