Miehet ei kyllä huomaa kun menee paskasta parisuhteessa
Ei vaikka kuinka siitä puhuisi. Kun kysyy mieheltä mitä tehdään 15v päästä? Niin vastaus on että ollaan yhdessä. Mistä mahtaa johtua ettei tajua tilannetta?
Kommentit (20)
Ja mies ei tee mitään parantaakseen tilannetta.
Miksei naiset voi kysyä suoraan? Jos kysyy ihan kauhean vihjaillen niin ei varmaankaan saa sellaisia vastauksia mitä haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Miksei naiset voi kysyä suoraan? Jos kysyy ihan kauhean vihjaillen niin ei varmaankaan saa sellaisia vastauksia mitä haluaisi.
Olen mä miljoona kertaa miehelle sanonut että parisuhde asiat on huonosti. Sen mielestä ne on ookoo ja yhdessä ollaan aina.
Vierailija kirjoitti:
Pointti varmaan on koittaa kysellä mikä meininki toisella on ilman että syöttää sanoja suuhun. Ja ihmetys syntyy siitä että toinen ei sanoja suuhun syöttämättä koe ongelmiksi juuri mitään niistä asioista mitä toinen taas kokee.
Olen kokenut tuota omissakin ihmissuhteissa. Vaikka itse kertoo toiselle ihmiselle ihan suorin sanakääntein että jokin asia on itselle deal breaker niin viikon kuluttua toinen ei edes muista koko keskustelua enää.
Oletko yksinkertainen?
Kerro hänelle ratkaisu:
Minä haluaisin enemmän seksiä. Voidaanko panna useammin?
Minä haluaisin muuttaa kaupunkiin. Voidaanko muuttaa?
Haluaisin että olisit kanssani enemmän. Haluaisitko sinä?
Kyllä minä ainakin olen aina osannut jättää, jos parisuhde ei ole vastannut odotuksiani.
Mikä suhteessa on siten että se pitää muuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Oletko yksinkertainen?
Kerro hänelle ratkaisu:
Tuota ekaa olen ehdottanut usein mutta kun hän ei halua eli ei voida panna useammin. Oikeastaan paras olisi panematta lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointti varmaan on koittaa kysellä mikä meininki toisella on ilman että syöttää sanoja suuhun. Ja ihmetys syntyy siitä että toinen ei sanoja suuhun syöttämättä koe ongelmiksi juuri mitään niistä asioista mitä toinen taas kokee.
Olen kokenut tuota omissakin ihmissuhteissa. Vaikka itse kertoo toiselle ihmiselle ihan suorin sanakääntein että jokin asia on itselle deal breaker niin viikon kuluttua toinen ei edes muista koko keskustelua enää.
Ehkä voisi sanoa, että sekin on deal breaker, jos toinen ei muista tätä kahden viikon kuluttua. Mutta sitten pitää olla valmis myös toimimaan sen mukaan, jotta missään olisi mitään järkeä.
Erot tulevat yleensä miehille yllätyksinä. Juuri siitä syystä, etteivät ole kuunnelleet aiempia juttuja.
No voisitko sanoa että minä tarvin seksiä enkä saa iloa runkkaamisesta. Voisitko hoidella minut käsilläsi kun nyt yhdessä ollaan? Tai jollain vekottimella?
Tuolla ulosannilla en ihmettele että on kommunikaatiovaikeuksia.
Tajuatko sinä, siis mikä se ongelma on? Mitä kaipaat mieheltä?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan seksiä ja miehelle riittää ehkä pari kertaa kuukaudessa. Keskusteltu on asiasta mutta miehen mielestä kaikki on hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan seksiä ja miehelle riittää ehkä pari kertaa kuukaudessa. Keskusteltu on asiasta mutta miehen mielestä kaikki on hyvin.
No mutta mitäs hittoa. Teet selväksi että kaikki ei ole hyvin, ja jos ei ala tulla munaa niin etsit jonkun jolta saa. Millaisia nää teidän keskustelut oikein on? "Haluaisin enemmän seksiä."
"Eei, tää pari kertaa kuussa on just hyvä."
"Joo, no okei *menee valittamaan vauvapalstalle kun mies ei tajuu*"
Tässä minun ajatukset, ap: 1) huono aloitus 2) olet tyhmä. Tämän enempää en jaksa tähän käyttää.
Tuliko ap sinulle yllätyksenä ettei 100 % eroavista ihmistä ole sitä mieltä, että parisuhteessa meni huonosti?
Vierailija kirjoitti:
Oletko yksinkertainen?
Kerro hänelle ratkaisu:
Onko tämä jossain toiminut? Minä olen sanonut suoraan monta kertaa, ja aina kun aiheeseen palataan niin mies on yhtä kuutamolla. "No olenhan minä" - juu et ole. Tai "minä en nyt taas ymmärrä mistä tämä lähti".
AP. LAIHDUTA!
Jos olet hyvännäköinen, miehesi haluaa panna sinua jatkuvasti. Jos olet läski siid3 rivalas, katso peiliin ja mieti mitä voisit tehdä asialle.
Onko tuttua?