Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä kun oli aiemmin se "mieheni haluaa, että minulla olisi thigh gap" -ketju...

Vierailija
15.05.2020 |

...niin mietin monta eri skenaariota, miten joku mies voisi sen sanoa. Että ääntääkö se sen huolellisesti soinnittomalla dentaalispirantilla, vai esittääkö sen rallienglannilla ("thai gäppi"), vai ihanko lausuu sen niin kuin kirjoitetaan. Samalla myös mietin tilannetta, jossa minun mieheni esittäisi kyseisen pyynnön. Aika paljon hupia tuli yhdestä ketjusta!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullulla on halvat huvit.

Vierailija
2/8 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullulla on halvat huvit.

Mieti säkin ihan oikeasti se tilanne, jossa joku henkilö muotoilee tuota pyyntöä toiselle! Oikeesti... thig gap :D

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin että miehellä olisi ainakin 20 cm. Muut turhia.

Vierailija
4/8 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mies ei ole edes kuullut mistään thigh gapista.

Vierailija
5/8 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan mies ei ole edes kuullut mistään thigh gapista.

Tiedän mikä se on mutta en pidä erittisen sexynä, treenatut jalat ja peppu ovat sexyt M43

Vierailija
6/8 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin, että sulla olisi parempi itsetunto, jotta sä et loukkaantuisi jonkun random miehen väitetystä toiveesta puolisolleen niin paljon, että pyrit "kostamaan" sen miehille yleisesti.

Vierailija
7/8 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo thigh gap -juttu oli totta kuin Harry Potterin tarinat.

Vierailija
8/8 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin, että sulla olisi parempi itsetunto, jotta sä et loukkaantuisi jonkun random miehen väitetystä toiveesta puolisolleen niin paljon, että pyrit "kostamaan" sen miehille yleisesti.

Siehä sälli oot, tai mimmi. Mistäs minun itsetuntoni tiedät? Kun ikääkin on jo 66 vuotta, lienen jo itsetuntoni säätänyt kohdilleen. Jos joku "random mies" haluaisi naisellaan olevan thig gap, minulla on yhtälainen oikeus olettaa "random miehellä" olevan ainakin 20 cm. Kuten sanottu muut on turhia. Otaha opiksesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme