Nainen alkanut jättää tavaroitaan kämpälleni
Esim. kylpyhuoneeseen jotain naisten voiteita ja vahoja. Olemme "seurustelleet" n. 5kk mutta jos totta puhutaan en näe suhteella hirveästi tulevaisuutta, en vain ole valmis sitoutumaan tällä hetkellä ja etsin vielä itseäni. Pelkään että nainen ottaa siipeensä eikä halua nähdä enää ollenkaan jos kerron suoraan? Mitä mieltä?
M26q
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Parempi sanoa nyt. Ei kannata pitkittää asiaa. Pahenee muuten vain; nainen luulee, että olet tosissaan, kun jo tavaroitakin jättää.
Tosissaan?
Jos tavattu 5kk sitten, niin eikö tuossa vaiheessa vasta tutustuta toisiinsa ja katsotaan voiko suhteesta tulla pitemmän päälle mitään.
Naisena ymmärrän ap. sillä joskus olen seurustellut miehen kanssa, joka muutaman kuukauden seurustelun jälkeen, alkoi merkitä reviriään, juuri jättämällä tavaroitaan kotiini.
Jotenkin se tuntui ahdistavalta, sillä kukaan ei voi sanoa "tosissaan" muutaman kuukauden seurustelun jälkeen, tuleeko mitään vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi sanoa nyt. Ei kannata pitkittää asiaa. Pahenee muuten vain; nainen luulee, että olet tosissaan, kun jo tavaroitakin jättää.
Suhde toki päättyy välittömästi kun ap sanoo naiselle että keräisitkö rojusi koska en usko tähän suhteeseen.
t. ohis
Sehän ap:n tavoite on, eikö niin? Hän ilmeisesti haluaa kaikki suhteen edut, mutta samaan aikaan etsii uutta tyttistä. Olepa nyt mies.
Välitän hänestä ja nautin hänen seurasta ja seksi on hyvää mutta en vain ole valmis suhteeseen kuten sanoin.
AP
Te olette jo suhteessa. Herran tähden tätä sitoutumiskammoisten miesten määrää.
Käytät tätä naista hyväksi etkä oikeasti arvosta pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosissaan?
Jos tavattu 5kk sitten, niin eikö tuossa vaiheessa vasta tutustuta toisiinsa ja katsotaan voiko suhteesta tulla pitemmän päälle mitään.
Naisena ymmärrän ap. sillä joskus olen seurustellut miehen kanssa, joka muutaman kuukauden seurustelun jälkeen, alkoi merkitä reviriään, juuri jättämällä tavaroitaan kotiini.
Jotenkin se tuntui ahdistavalta, sillä kukaan ei voi sanoa "tosissaan" muutaman kuukauden seurustelun jälkeen, tuleeko mitään vai ei.
Saitko sinä sanottua miehelle, että vie tavaransa pois?
Vierailija kirjoitti:
Te elätte molemmat kuvitelmassa. Sinä luulet että tapailette kahdenkeskisen kivan merkeissä, nainen ajattelee että tämä on suhde, joka etenee.
Nyt se selkäranka sieltä housuista ja sano suoraan, että et näe suhteella tulevaisuutta. Liian moni mies on toisella kierroksella ja itkee baaritiskillä miten kaikki vaan tapahtui, vaikka itse oli suunnitellut muuta.
Tämä! Näitä on tullut nähtyä. Eivät oikein halunneet lapsiakaan, vaikka sanovat välittävänsä niistä. Nyt ap ne ohjat käteen. Vai olisiko kuitenkin niin, että tosiasiassa haluaakin tuota suhdetta mutta on niin paljon kivempi laittaa vastuu asiasta toiselle, niin että sitten kun ol vaikeuksia, voi selittää, että on vain ajautunut tilanteeseen.
Sano sille että tässä ei olla tosissaan. Löydät kyllä toisen muijan jos tämä nostaa kytkintä. Ilmeisesti nainen kuvittelee tulevaisuutta teille. On julmaa pitkittää tuollaisella venkoilulla.
Olen totaalisen kyllästynyt näihin loputtomiin satuihisi, ap. Olet aikuinen nainen, käyttäydy sen mukaan.
Viisi kuukautta seurustelua takana, etkä viekäkään näe teillä tulevaisuutta? Kyllä sun olisi pitänyt lopettaa tuo jo ajat sitten. Todella törkeää naista kohtaan. Hänellä on oikeus löytää kumppani, joka rakastaa häntä ja haluaa jakaa elämänsä hänen kanssaan.
Johan tuossa vaiheessa seurustelua tulee jätettyä tavaroita toisen kämpälle ihan käytännöllisyyden nimissäkin. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Viisi kuukautta seurustelua takana, etkä viekäkään näe teillä tulevaisuutta? Kyllä sun olisi pitänyt lopettaa tuo jo ajat sitten. Todella törkeää naista kohtaan. Hänellä on oikeus löytää kumppani, joka rakastaa häntä ja haluaa jakaa elämänsä hänen kanssaan.
En sanoisi seurusteluksi.. Enemmänkin ns. friends with benefits. Näemme kyllä useamman kerran viikossa.Nainen ei ole itse puhunut siitä missä meidän "suhde" oikeastaan on.
AP
Jos nainen ei ole ottanut asiaa puheeksi niin ota sinä. Luultavasti hän ajattelee kuitenkin asiaa kun jättää tavaroitaan.
Nyt on aika kokeilla jännää juttua seksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sanoisi seurusteluksi.. Enemmänkin ns. friends with benefits. Näemme kyllä useamman kerran viikossa.Nainen ei ole itse puhunut siitä missä meidän "suhde" oikeastaan on.
AP
Mita jos avaisit suusi? Mulla oli tollanen fwb tyylinen saato taannoin. Oltiin kylla ihan kavereitakin, etta saatettiin kayda ulkona ja hengailla muutenkin kuin makuuhuoneessa, mutta kumpikaan ei erinaisista syista nahnyt tulevaisuutta toisen kanssa. Pidettiin kuitenkin tiettyja tavaroita toisen luona, esim mulla oli just jotain kosmetiikkaa/varapikkarit jne siella. Miekkosella oli kaulus/tyopaita, hammasharja ja jotain mun luona. Ihan kaytannollisyyden takia tama. Ne tavarat oli molemmilla ihan kaapissa eika missaan esilla, koska tiedettiin molempien deittailevan omilla tahoillaan eika haluttu tilanteita joissa potentiaalinen vakava kumppani tulisi kotiin ja nakisi siella jonkun muun roinia.
Alettiin kumpikin tahoillamme seurustelemaan saman vuoden aikana, mutta edelleenkin nahdaan valilla kavereina (ilman seksia)
Avoin kommunikaatio kannattaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Tuo nimenomaan on seurustelua, vai onko siitäkin jo tullut sitoutumiskammoisille ”liian vakava” sana?
Eihän tavaroiden jättäminen ole edes niin iso juttu jos toisen luona tulee vietettyä paljon aikaa? Varsinkaan jos seurustelette jo. Vietin poikaystäväni luona niin paljon aikaa jo tapailuvaiheessa että olisi tuntunut hölmöltä raahata jotain isoa shampoopulloa tai kaurahiutaleita edestakaisin.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tavaroiden jättäminen ole edes niin iso juttu jos toisen luona tulee vietettyä paljon aikaa? Varsinkaan jos seurustelette jo. Vietin poikaystäväni luona niin paljon aikaa jo tapailuvaiheessa että olisi tuntunut hölmöltä raahata jotain isoa shampoopulloa tai kaurahiutaleita edestakaisin.
Kyllä tuo miehenä pistäisi hälytyskellot soimaan.
Sama juttu meikäläisellä. Ikävä kyllä nyt hän ei pääse niitä hakemaan ja siirtämään nuoremman luokse, koska minä olen yli 70 karanteenissa.
Tällaisten tapausten takia pysyn sinkkuna. Ei jaksa tuota vääntöä puolin ja toisin. Ollaan vai ei olla ja mitä ollaan.
N45
NYT VIRTA PÄÄLLE JA ÄKKIÄ !
Pistät sen akan luiskaan ASAP ! Se yrittää aivan selvästi alkaa pesimään sun nurkissa, ja kohta huomaat vaeltavasi vaihtoautohallissa alistunein katsein kun se valkkaa "meille" sitä farkkuvolvoa tekoeläimein nahkapenkeillä ja automattilooralla. Eikä siitä mene kauaa kun sillä on maha pystyssä ja "meidän" päätöksellä hankittu kakara, vaikka olet sanonut että ei ole tulossa mitään kakaroita.
Monethan on jo pieniin päin viiden kuukauden päästä. Ap, nosta kissa pöydälle.
Kerää ne "vihjeet" pois ja jos nainen niitä kyselee, niin sano, että "oiskohan Eevi siivonnut ne johonkin". Kun nainen kysyy, että kuka Eevi, niin vastaa ympäripyöreästi "joo se kävi tässä yks päivä".