Hei te eronneet
Ovatko myös vanhempanne eronneet? Kysyn sen vuoksi, että kun mietin omaa sukuani, niin kaikilla eronneilla se tuntuu kulkevan suvussa. Siis jokaisella eronneella sukulaisellani on vanhemmat ja/tai joku lapsista myös eronnut.
Kommentit (12)
Vanhempani ovat olleet yhdessä jo pitkälti yli 40 vuotta.
Ei ole eronneet, vaikka olisi kannattanut. Ei ole mitään ihasteltavaa 50 vuoden avioliitto, joka perustuu molemminpuoliseen kiduttamiseen.
Eivät ole ja ovat hyvin onnellisia ja rakastuneita edelleen. Juuri ostivat uuden talon jota remontoivat yhdessä, kuten edellisenkin.
Ex miehen vanhemmat myös yhdessä.
On eronneet ja kärsin vieraista miehistä mitä oli monia vaihtuvia niin että kotini oli kuin hotelli. Ei ollut kotia koskaan ja kärsin mielenterveysongelmista niistä kolhoosi ajoista. Kotona ei saanut olla koskaan kuin kotona kun siellä oli aina joku vieras ihminen. Vessaan piti aina jonottaa kun siellä joku äijä pesi vehkeitään. Jos oli isovanhemmilla evakossa niin sielläkin joku aina vesassa pesi muniaan kun yläkerrassa asui miehiä alivuokralaisena.
Molempien vanhemmat olleet 40 v yhdessä ja edelleen ovat onnellisessa liitossa. Siksi kirpaisi vielä kovemmin :(
On. Hassu juttu, mulla sama kuin ap:lla, nyt kun mietin sisaruksia ja serkkuja. Paitsi yhden eronneen serkkuni isä kyllä jäi leskeksi kun poika oli alakouluikäinen, ja serkkuni kasvoi sen vuoksi yh-perheessä.
Minä olen.
Vanhempani eivät ole. Eivätkä isovanhempani.
Eivätkä exäni vanhemmat.
Eikä sisarukseni, eikä eksäni sisarukset.
Vain me.
Eivät ole. Vanhempani ovat olleet naimisissa 46 vuotta.
On. Sekä sisko että veli on vielä ekassa liitossaan. Sen sijaan molemmat isänpuolen serkkuni on myös eronneet, vaikka heidän vanhempansa ei ole.
Eivät ole. Myöskään eronneen miesystäväni vanhemmat eivät ole eronneet