Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi muuta naiset eivät pidä minusta?

Vierailija
15.05.2020 |

Olen jo 40-vuotias, mutta minulle on edelleenkin epäselvää, miksi suurin osa naisista ei pidä minusta. Minulla on kyllä kavereita, mutta en koskaan pääse sisään naisporukoihin, tai jos pääsen, olen aina mustana pekkana.

Mihinkään kateuskorttiin en usko, koska minulla ei ole mitään kadehdittavaa. Olen periaatteessa ihan normaali, mutta joku minussa ärsyttää. Olen pohtinut, vaikutanko muiden mielestä jotenkin leuhkalta, koska olen ujo ja aika estynyt, vaikka yritän solahtaa joukkoon ja voittaa jäykkyyteni. Asun myös ulkomailla, ja olen ehkä kulttuurinkin puolesta vähän erilainen. Toisaalta olen kyllä huomannut, että ihmiset ovat loppujen lopuksi ihan samanlaisia kaikkialla ja jotkut solahtavat joukkoon kaikesta huolimatta.

Itse en jotenkin koskaan pääse sellaiseen tyttöjoukkomoodiin. En tykkää puhua pahaa toisista ja vaikka minulla on huumorintajua, menen yleensä isossa joukossa niin lukkoon, etten saa koskaan sanottua mitan hauskaa.

Nuorempana asia ei haitannut, koska minulla oli muutama hyvä ystävä ja erinomainen flaksi miesten kanssa, enkä tuntenut itseäni yksinäiseksi tai hyljeksityksi. Nyt aikuisena omat ystävät asuvat kaukana ja lähimammaporukat ovat juuri näitä, joiden joukkoon en mahdu kunnolla, vaan minut pidetään joukon periferiassa. Se tuntuu todella ikävältä, ja minua ärsyttää kun en ymmärrä mistä etäisyyden pitäminen johtuu.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen samanlainen! Minäkään en ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi