Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sellasia ihmisiä vaivaa jotka tiuskii tuntemattomille?

Vierailija
15.05.2020 |

Muutin tänään uuteen asuntoon ja heti tuli joku vanhempi nais-naapuri kovaan ääneen savuamaan että mihin asuntoon muutetan, täällä ei saa metelöidä, lakaise rapusta roskat pois jne. Sitten odottelin kantoapua ja vahdin tavaroitani niin sama naapuri tuli uudelleen mesoamaan että "miksi et terve nuori ihminen itse kanna niitä tavaroita vaan makuutat niitä tässä rapussa?"

Sitten vietiin tavaroita hissillä niin kuulemma käytin hissiä liian usein kum keskiverto asukas käyttää hissiä 4 krt/vrk. Lisäksi tavaroita olisi voinut kuulemma kantaa rappusia pitkin ettei hissi kulu.

Kaikki nämä hän äyski naama norsun**tulla ja sähisi oikein. Ei tervehtinyt ei mitään, heti alkoi metelöidä kun minut näki. Mikä tollaista ihmistä vaivaa ja miten tällaiseen ihmiseen kannattaa suhtautua?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet ja veemäinen luonne ovat huono yhdistelmä. Luu kurkkuun heti tämmöiselle. Sano sille, että olet istunut taposta neljä vuotta eikä kaduta pätkääkään. Järkeä ei kannata yrittää puhua, hyökkäys on paras puolustus.

Vierailija
2/7 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kuin en kuulisi/huomaisi koko ihmistä. En siis reagoi yhtään mitenkään. Nyt kai luulee että olen jotenkin yksinkertainen ja ei enää edes puhu minulle mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau, tapasitpa ehdan ihmisperseen. Otan osaa, että on tuleva naapuri :(

Vierailija
4/7 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munanpuute.

Vierailija
5/7 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiekkaa piipussa.

Vierailija
6/7 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on paljon mt-pokia, ei niistä kannata välittää. Ikävää et joudut sellaisen kanssa asumaan samassa talossa.

Vierailija
7/7 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boomerin ahdistusta se vaan on. Koronan takia ei saa laukata pitkin kyliä pätemässä ja nyt joku s-tanan millenniaalikin tuli makuuttamaan tavaroitaan rappukäytävään. Ovat aina niin olevinaan, vaikka minä olen se, joka tietää, miten maailma makaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä