Tuleeko muilla jo oksu suuhun tuosta käsillä tehdystä sydämestä
Tuota on nyt näytelty varmaan 6 vuotta putkeen joka paikassa.
Kommentit (16)
Ei, en ole erityisherkkä ja minua ei oksetuta viattomat eleet, jotka on kumminkin tarkoitettu hyviksi.
Joo, mulla tulee. Se vaan tekee niin teennäisen vaikutelman, että nousee niskavillat pystyyn.
Vierailija kirjoitti:
Ei, en ole erityisherkkä ja minua ei oksetuta viattomat eleet, jotka on kumminkin tarkoitettu hyviksi.
Sama.
Minua enemmänkin ihmetyttävät tyypit, joita "oksettaa" tai "inhottaa" tai jotka "vihaavat" yksittäisiä sanoja ja eleitä.
Onko heillä mielenterveyden ongelmia tai kenties todella tylsää, jos tuollaiset herättää niin suuria tunteita?
Ei yhtään. Sehän on hyväätarkoittava pieni ele ❤
Mulla on tullut alusta asti. Todella teennäistä.
Kerran olisi pitänyt yhdellä kurssilla ottaa ryhmäkuva, missä kaikki olisi tehnyt sydänmerkin.
En suostunut. Pilasin varmaan kaikkien päivän.
Inhoan kaikkia kuvia, missä joku tekee noin.
Miksi tulisi? Tuleeko sulle paha olo muistakin eleistä?
Oksennusta suuhun on kyllä kuvottavin ja typerin kuulemani kielikuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Minua enemmänkin ihmetyttävät tyypit, joita "oksettaa" tai "inhottaa" tai jotka "vihaavat" yksittäisiä sanoja ja eleitä.
Onko heillä mielenterveyden ongelmia tai kenties todella tylsää, jos tuollaiset herättää niin suuria tunteita?
Aamen. Täällä aiemmin tänään joku melttosi arjen pyörittämisestä, ruokahuollosta yms.
Haloo!
Mulla ärsyttää kaikki nuo teeskennellyt eleet, Ankkahuulet, voitonmerkit jne.
Miksi pitää feikata joku ilme tai ele valokuvaan???
Aloittaja taas kuuluu ihmisiin, jotka hokevat näitä kuluneita sanontoja ja kuvittelevat olevansa hauskoja.
Paras liike on kun pistää peukalon ja etusormen päät yhteen ja toisen käden etusormella sujauttaa tuosta sormilla tehdystä ympyrästä sisään ja ulos.
Jooh ja ilmaisu PAUTTIARALLAA on ihan sieltä syvimmästä pimeydestä.
Outo kouristus, kenties reumaa? Rystypusku ja vitosläpsy ovat myös kummallisia.
❤️