Haluaisin suhteeseen naisen kanssa, mutta en lähetä lesboviboja
Mikä avuksi? Olen feminiinisen näköinen ja tylsästi ja klassisesti pukeutuva nainen, mutta olen ihan hulluna naisiin ja olisin tosi intohimoinen, rakastava, uskollinen ja omistautuva puoliso jollekin minua hieman vanhemmalle leidille. Mutta tajuan itsekin, että vaikutan liian heteromaiselta.
Miten voisin muuttaa tyyliäni, jotta välittäisin hyvin hienovaraisesti lepakkoviboja, mutta saisin silti olla oma itseni? Haluan esim. pitää hiukset pitkinä ja luonnollisen näköisinä ja olla hoikka ja hyväkuntoinen muuten.
Joku poisti ketjun, mutta siis kommenteista olisi suuri apu elämääni.
Kommentit (18)
Sormus vasempaan peukaloon ja lovi kulmaan.
Hassua, itse lesbona näytän kyllä ihan "heterolta" :D Miksi seksuaalisen suuntautumisen pitäisi tai kuuluisi näkyä. En ole koskaan ajatellut, että mun pitäs näyttää lesbolta. Monet mun heteroystävistä näyttää ehkä paljon "lesbommilta" kun minä ikinä, joten ulkonäön varaan jos katsoo, on suuri mahdollisuus erehtyä :D
Ja mun lähipiireissä en oo lesboilla ikinä nähny sormusta peukalossa :D Lävistyksiäkin aniharvalla.
Hakeudu ennemmin sinne missä lesbonaiset on eli verkkosivut, pride-tapahtumat, gaybaarit, jos baareista tykkäät :)
Vierailija kirjoitti:
Hassua, itse lesbona näytän kyllä ihan "heterolta" :D Miksi seksuaalisen suuntautumisen pitäisi tai kuuluisi näkyä. En ole koskaan ajatellut, että mun pitäs näyttää lesbolta. Monet mun heteroystävistä näyttää ehkä paljon "lesbommilta" kun minä ikinä, joten ulkonäön varaan jos katsoo, on suuri mahdollisuus erehtyä :D
Ja mun lähipiireissä en oo lesboilla ikinä nähny sormusta peukalossa :D Lävistyksiäkin aniharvalla.
Hakeudu ennemmin sinne missä lesbonaiset on eli verkkosivut, pride-tapahtumat, gaybaarit, jos baareista tykkäät :)
Tuossa on just se ongelma, että en ole kiinnostunut baareista ja oon käytännössä absolutisti. Oon myös aika introvertti. Mutta mahdollisen kumppanini parissa olisin kyllä seurallista ja hyväntuulista sekä rentoa seuraa. Joten siis oon odotellut, että tapaisin jonkun ihmisen arjessani. Joskus jossain ratikkapysäkillä eräs nainen (tosin minua nuorempi) vähän ilmeisesti flirttailikin, mikä tuntui todella kivalta, tosin säikähdin vähän tuntemuksiani ja iski ujous päälle. Se on ainoa selkeä tilanteeni parilta viime vuodelta.
Muissa tilanteissa oon joskus itse ollut hyvinkin kiinnostunut toisesta, mutta eipä sitä kehtaa alkaa mitään aloitteita tekemään (yksi poikkeus on, mutta sähläsin sen todella pahasti ja vieläkin nuolen haavojani sen osalta, sillä sydämeni särkyi todella pahasti).
Elin ennen heteron elämää, joten olen tottunut siihen, että miehet tekevät aloitteet. En osaa tehdä tyylikkäästi aloitteita ja jos olen liian ihastunut, sählään _todella_ pahasti, joten en siis ole koskaan onnistunut saamaan naista suhteeseen kanssani.
Jos olet naisista kiinnostunut, niin naiset jotka ovat naisista kiinnostuneita suurella todennäköisyydellä saavat sinusta sellaisia viboja, että olet naisista kiinnostunut. Homotutkasta siis puhun. Tietenkään sitä ei ole kaikilla, mutta itse ainakin yleensä tiedän kyllä ihmisestä vaikka olisi pukeutunut kirjaimellisesti säkkiin. Naiset jotka ovat olleet lähinnä miesten kanssa kyllä ovat vähän laiskoja tekemään aloitteita, oman kokemukseni perusteella. Kiinnostaisi, että miten niinkuin sähläät TODELLA pahasti, että toiselta menee fiilikset? Pariutuminen on vaikeaa, eikä se välttämättä johdu siitä että pukeudut liian naisellisesti. Ehkä ei vaan ole osunut sopiva tyyppi kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on just se ongelma, että en ole kiinnostunut baareista ja oon käytännössä absolutisti. Oon myös aika introvertti. Mutta mahdollisen kumppanini parissa olisin kyllä seurallista ja hyväntuulista sekä rentoa seuraa. Joten siis oon odotellut, että tapaisin jonkun ihmisen arjessani. Joskus jossain ratikkapysäkillä eräs nainen (tosin minua nuorempi) vähän ilmeisesti flirttailikin, mikä tuntui todella kivalta, tosin säikähdin vähän tuntemuksiani ja iski ujous päälle. Se on ainoa selkeä tilanteeni parilta viime vuodelta.
Muissa tilanteissa oon joskus itse ollut hyvinkin kiinnostunut toisesta, mutta eipä sitä kehtaa alkaa mitään aloitteita tekemään (yksi poikkeus on, mutta sähläsin sen todella pahasti ja vieläkin nuolen haavojani sen osalta, sillä sydämeni särkyi todella pahasti).
Elin ennen heteron elämää, joten olen tottunut siihen, että miehet tekevät aloitteet. En osaa tehdä tyylikkäästi aloitteita ja jos olen liian ihastunut, sählään _todella_ pahasti, joten en siis ole koskaan onnistunut saamaan naista suhteeseen kanssani.
Ei heti tarvi iskeä. Tutustu kaverimielessä. Huomaat kyllä jo tutustuessa jos on molemminpuolista kipinää. Mulla on pari kertaa elämäni aikana ollut kipinää naisen kanssa, vaikka oon aina ollut miesten kanssa. Voisin harrastaa seksiä naisen kanssa, mutta suhteeseen haluan miehen.
naisilla on siis naistenkin kanssa ongelma ettei voi itse tehdä aloitteita vaan pitää lähetellä jotain viboja :D
Ongelmasi saattaa enemmänkin olla se, että lähetät "haluaisin suhteeseen naisen kanssa, kenen tahansa naisen, kiinnittäkää muhun huomiota!" -viboja. Mitäs jos aluksi vaikka kiinnostuisit jostain toisesta ihmisestä?
Mulla päinvastainen ongelma, minuun on muutamankin kerran ihastunut nainen, ja olen aseksuaali... Pari kertaa näistä vielä sellaisia että "hyvässä uskossa" kaverustuin, ilman mitään aavistustakaan toisen seksuaalisista ajatuksista ja kiinnostuksesta minua kohtaan. Ja sitten kun olin tavanomaisen ystävällinen, niin tulkittiin niin että minäkin olen kiinnostunut. Ne hetket joina sitten toisen ihastus on paljastunut on olleet aika vaivaannuttavia.
Tapaus 1. Työkaveri, koiralenkkikaveri. Meillä oli usein tapana koiralenkin jälkeen että juodaan teet jommankumman kotona. KErran tämä kaveri alkoi katsella minua omituisen kiinteästi ja sanoi, että on aina ollut viehättynyt, koska olen kuin "pieni paleleva lintu". Minä siinä äärivaivaantuneena, että onpa outo puheenaihe. Hän yritti vielä pariin kertaan tehdä kiinnostuksen selväksi mutta tajusi minun sulkeutumiseta ja vetäytymisestä että ei tule vastakaikua.
Tapaus 2: Työkaveri. Tuppautui vähän luokseni kylään, tekosyyllä koiria katsomaan. Melkein heti kun tuli, tuli intensiivisesti eteeni seisomaan ja alkoi halata. Minä kauhistuin ja työnsin pois. Siinä sitten hän vasta tajusi, että on kuvitellut kokonaan sen että tunne on molemminpuoleinen. Ja minä en ollut edes tiennyt että hänellä jotain tunteita minua kohtaan on. Olin pitänyt kyllä vähän ärsyttävänä etten työpaikan kahviossa saanut käydä rauhassa vaan aina "se hölöttäjä" tulee samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Ongelmasi saattaa enemmänkin olla se, että lähetät "haluaisin suhteeseen naisen kanssa, kenen tahansa naisen, kiinnittäkää muhun huomiota!" -viboja. Mitäs jos aluksi vaikka kiinnostuisit jostain toisesta ihmisestä?
Tässä toimii sama vinkki, kuin kaikissa muissakin 'en löydä ketään!' -yninässä: mene ulos himastasi tekemään sinua kiinnostavia asioita. Sama asia taatusti kiinnostaa jotain toistakin lesboa. Parhaassa tapauksessa tämä toinen on myös a) vapaa ja b) makuusi. Jatka asioiden tekemistö kunnes molemmat kohdat täyttyvät.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet naisista kiinnostunut, niin naiset jotka ovat naisista kiinnostuneita suurella todennäköisyydellä saavat sinusta sellaisia viboja, että olet naisista kiinnostunut. Homotutkasta siis puhun. Tietenkään sitä ei ole kaikilla, mutta itse ainakin yleensä tiedän kyllä ihmisestä vaikka olisi pukeutunut kirjaimellisesti säkkiin. Naiset jotka ovat olleet lähinnä miesten kanssa kyllä ovat vähän laiskoja tekemään aloitteita, oman kokemukseni perusteella. Kiinnostaisi, että miten niinkuin sähläät TODELLA pahasti, että toiselta menee fiilikset? Pariutuminen on vaikeaa, eikä se välttämättä johdu siitä että pukeudut liian naisellisesti. Ehkä ei vaan ole osunut sopiva tyyppi kohdalle.
Se mun elämäni rakkaus: panikoin todella paljon ja olin niin lääpälläni häneen, että ajatukseni pyörivät vain siinä, miten olisin halunnut häntä koskettaa/paijailla tyyliin aina ja jatkuvasti ym. Sekoilin sanoissani ja olin kuin koiranpentu hänet nähdessäni. Hän oli sitten vain ankean lakonisesti WTF loppujen lopuksi ja vähän kyllästynyt siihen yhden naisen meuhkaamiseeni.
Lopulta sain kylmät, ehdottomat, karvaat, lohduttomat pakit. 😥 Olin siis ystävällinen aina hänelle, mutta TODELLA ihastunut sellaisella naiivilla tuitui-tavalla, että häneltä paloi lähinnä käämit. Välillä ehkä lähetin ristiriitaisia signaaleja, kun koetin hillitä itseäni ja sekin meni överiksi. Nyt minulla on siitä ihanuudesta jäljellä vain hiljaa kihisevät savuavan rakkauden rauniot.
Varmaan lesboilla vaikeaa kun naiset ei halua tehdä aloitteita.
Kokeile Lettukestejä. En ole itse käynyt, mutta kai sinne vähän vanhempiakin naisia tulee. Suurin osa tosin varmaan alle 35-vuotiaita. Lisäksi erilaiset drag-, burleski-, HLBTQ-tapahtumat yms. voivat olla sopivia tilanteita löytää kumppani. Jos kaipaat vinkkejä lesbopiirien sisältä, niin kannattaa kokeilla Jodelin lesboryhmiä. Tottakai siellä pyörii nuorempaa väkeä, mutta heillä voi olla vinkkejä myös vanhemmille femmeille. Suurin osa lesboista ja bi-naisista on oikeasti femmejä, eivätkä lähetä mitään lesboviboja ilman silmäpeliä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan lesboilla vaikeaa kun naiset ei halua tehdä aloitteita.
Olen biseksuaali nainen ja täytyy sanoa, että toi on aivan totta. Olen itse yrittänyt treffiappien kautta löytää kumppania, eikä vaan meinannut millään onnistua. Naisen kanssa keskustelu on hyvin vaikeaa. Vastaavat kyllä, mutteivät vie keskustelua eteen päin. Tai sitten mun jutut on vain tylsiä :D
No onneksi olen bi, niin löysin rinnalleni hyvän ja kivan miehen, jolla on normaalit keskustelutaidot.
Vierailija kirjoitti:
Mulla päinvastainen ongelma, minuun on muutamankin kerran ihastunut nainen, ja olen aseksuaali... Pari kertaa näistä vielä sellaisia että "hyvässä uskossa" kaverustuin, ilman mitään aavistustakaan toisen seksuaalisista ajatuksista ja kiinnostuksesta minua kohtaan. Ja sitten kun olin tavanomaisen ystävällinen, niin tulkittiin niin että minäkin olen kiinnostunut. Ne hetket joina sitten toisen ihastus on paljastunut on olleet aika vaivaannuttavia.
Tapaus 1. Työkaveri, koiralenkkikaveri. Meillä oli usein tapana koiralenkin jälkeen että juodaan teet jommankumman kotona. KErran tämä kaveri alkoi katsella minua omituisen kiinteästi ja sanoi, että on aina ollut viehättynyt, koska olen kuin "pieni paleleva lintu". Minä siinä äärivaivaantuneena, että onpa outo puheenaihe. Hän yritti vielä pariin kertaan tehdä kiinnostuksen selväksi mutta tajusi minun sulkeutumiseta ja vetäytymisestä että ei tule vastakaikua.
Tapaus 2: Työkaveri. Tuppautui vähän luokseni kylään, tekosyyllä koiria katsomaan. Melkein heti kun tuli, tuli intensiivisesti eteeni seisomaan ja alkoi halata. Minä kauhistuin ja työnsin pois. Siinä sitten hän vasta tajusi, että on kuvitellut kokonaan sen että tunne on molemminpuoleinen. Ja minä en ollut edes tiennyt että hänellä jotain tunteita minua kohtaan on. Olin pitänyt kyllä vähän ärsyttävänä etten työpaikan kahviossa saanut käydä rauhassa vaan aina "se hölöttäjä" tulee samaan aikaan.
Tuo herättää jo kunnioitusta. Miten teet tuon? Miten pukeudut ja juttelet ihmisille? Muhun ei ole nimittäin koskaan elämässäni ihastunut kukaan nainen, vaikka itse olen yrittänyt olla aloitteellinen tai katsellut kaipaavasti.
Ilmeisesti sinusta tulee sellainen vaikutelma, että olet mukava, empaattinen, täysijärkinen, tasapainoinen ja itsevarma sekä luonnonkaunis. Mä nimittäin kelpaisin joillekin miehille, mutta mun on jopa vaikeaa löytää jopa ihan naispuolisia kavereitakin (ilman mitään sen kummempaa suhdesäätöä siis).
T. Ap
Paita pois lellebaarissa. Varmaan auttaa.
Kyllähän femmet on ihan tunnettu naistyyppi lepakkojen joukossa. Nettideitit, tinder, sateenkaariväen tapaamiset.