Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alan olla lopen kyllästynyt tähän coronavaahtoamiseen

Vierailija
15.05.2020 |

Aina joku iso otsikko iltiksessä, missä Marin julistaa jotain. Ei ole oikein, että ihmisille syötetään jotain mikä muokkaa heidän päivänsä ja pilaa ihan kaiken!! Ihmisille on tärkeä herätä, että päivässä on mielenkiintoista tekemistä eikä niin , että herätään johonkim uhkakuvaan. Ja kun helposti narutettavat auktoriteettipelkoiset ihmiset uskovat ihan kaiken, mitä joku p
äättäjä julistaa kuin manifestia .

Alkaa suututtaa, miten tämä lietsonta vaikuttaa normaaleihin ihmisiin. Itsellä on mennyt vauva-aika ihan hukkaan, isoäiti ei ole nähnyt vauvaa ollenkaan, vanhemmat raivoavat minulle, kun he eivät pääse mihinkään, koska noudattavat kuin orja pääministerin teesejä, tämä saa ihmiset käyttäytymään aivan sekopäisesti ja tämän jälkeen tuskin ollaan enää väleissäkään useampiem kanssa, kun kaikki paheksuvat jotain- Tämä kertoo vain siitä, miten helppo ylhäältä päin on sanella ihmisten elämää-

pääministeri nostaa palkkaa julistaessaan teesejä, mutta samalla monien toimeentulo kärsii!! Ei sitten yhtään ajatella tätä puolta! Tai sitä, että joillekin vauva-aika on ainoa tilaisuus,' ja se meni siinä, kun ihmiset pakotettiin kykkimään sisällä. Että isovanhemmat eivät muka saa tutustua uuteen vauvaan, kun he eivät liiku kotoa enkä minä liiku, niin miten hel.issä minä tartuttaisin jonkun taudin?????

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä todenteolla aletaan koetella ihmiset!

Inhottaa tämä nykyaika ylipäätän, et pääse pakoon tätä uutisvirtaa millään!

Vierailija
2/3 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin juuri, että vaikka et itse lukisi uutisia niin eiköhän joku ne pakko tuuttaa sinulle jostain face-ketjusta. Ja ihmisten koko ajatusmaailma pyörii coronan kanssa. Minä esimerkiksi olin kauhea ihminen, kun sanoin tekeväni muutakin, niin en kuulemma ollut kiinnostunut terveydestä, kun en lukenut jatkuvaa virtaa, milloim maskit ei auta ja milloin ne taas yhtäkkiä auttavat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksat kuitenkin itse vaahdota.

Ihan oikeesti, jos ärsyttää sulkee kyllä silmänsä ja korvansa aiheelta.