Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fyysisesti heikko nainen, koetko olosi helposti turvattomaksi?

Vierailija
14.05.2020 |

Esim. Pimeillä kaduilla liikkuessa työ/koulupaikoilla tai muilla julkisilla paikoilla, joilla ei ole paljon ihmisiä? Pelkäätkö miehiä? Pelkäätkö, että joku tulee vaikka pahoinpitelemään?

Itse koen näitä usein. Esimerkiksi välttelen menemästä yksin hissiin, jos sinne tulisi mies kanssani. En kuitenkaan pelkää esim. koulupaikoilla yleensä miehiä, koska he yleensä osaavat kunnioittaa naisia.

En tiedä, mistä nämä pelontunteet tulevat. Varmaan minua on joskus ahdisteltu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska olen ruma.

Vierailija
2/6 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joskus. En muista mitään suoranaista ahdistelua, mutta minun veljeni ovat aina kiusanneet mua fyysisesti. Lol.

Ehkä tarkoittivat kuitenkin leikkimielisesti kiusata, mutta huusin oikeasti aina äitini apua. Hän vaan nauroi ja sanoi uudemman kerran: "Pojat ovat poikia"

Veljeni ovat kuitenkin opettaneet minulle paljon elämän tärkeitä asioita, kun kukaan muu EI tehnyt niin. Respect heille🙏🏼

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe olevani heikko, vaikka varmasti olen käsistäni, mutta en muuten heikompi kuin keskikokoinen mies. Minulla on kova ääni ja vahva tahto puolustaa itseäni. Pimeällä, jos ihmisiä on liikkeellä vähän tai on pusikoita ja porttikongeja, olen varuillani. Mietin valmiiksi millä puolustaudun, jos tulee tarve. Katselen ympärilleni ja saatan kulkea jopa keskellä autiota katua. Maalla kuljen mieluummin metsässä kuin autiota tietä pikin, kun kuulen auton lähestyvän.

Vierailija
4/6 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Vttumaisen sairas luonteeni korvaa fyysisen heikkouteni.

Vierailija
5/6 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En Suomessa, koska ymmärrän tilanteet täällä. Tiedän milloin kaikki on ok ja milloin ei. Ulkomailla tilanteita ei osaa lukea yhtä hyvin, olen varovainen.

Vierailija
6/6 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erityisemmin. Riippuu tietenkin tilanteesta ja siitä, miten olon turvattomaksi kokeminen määritellään.