Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alpro - EI!

Vierailija
14.05.2020 |

Nyt ovat nämäkin ruvenneet nostamaan tuotteiden hintoja. Jogurttipurkin, kun sai ennen 1,89 € hintaan eli reilusti alle kaksi euroa niin nyt hinta on jo 2,09 € eli reilusti yli kaksi euroa. Kun näitä ostaa useamman niin hintaero on tuntuva. Itse pitänyt siirtyä testaamaan kilpailijan tuotteita. Kohta saman tekevät muutkin ja tuotannosta ei tule kannattavaa. Firma menee konkkaan ja hyvät tuotteet katoavat markkinoilta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla, kun määrä on pudonnut 500 g -> 400 g.

Vierailija
2/6 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kamalaa, kun voittoa tavoitteleva yritys tavoittelee voittoa.

Ja ei, se, että sinä vaihdat merkkiä ei tunnu Alprolla missään. Tämän ovat laskeneet Alpron hemmetin kalliit talouden- ja markkinoinninosaajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ei, se, että sinä vaihdat merkkiä ei tunnu Alprolla missään. Tämän ovat laskeneet Alpron hemmetin kalliit talouden- ja markkinoinninosaajat.

En väittänyt, että yksin minun toimintani vaikuttaisi vaan sanon, että kohta saman tekevät muutkin. Hinnan hilaaminen ylös, jos kysyntä laskee ei ole kovin kannattavaa. Mutta se on minun mielipiteeni. Kai keskustelua saa herättää vai oletko Alpron leivissä?

Vierailija
4/6 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En väittänyt, että yksin minun toimintani vaikuttaisi vaan sanon, että kohta saman tekevät muutkin. Hinnan hilaaminen ylös, jos kysyntä laskee ei ole kovin kannattavaa. Mutta se on minun mielipiteeni. Kai keskustelua saa herättää vai oletko Alpron leivissä?

Ja hemmetin kalliit ammattilaiset sanovat, ettei kysyntä laske.

Keskustella toki saa, ja kannattaa, mutta ei pidä luulla, etteikö kysynnän mahdollista laskua olisi Alpron puolella huomioitu.

Enkä ole Alprolla töissä, ihan Salen kassa vaan.

Vierailija
5/6 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja hemmetin kalliit ammattilaiset sanovat, ettei kysyntä laske.

Keskustella toki saa, ja kannattaa, mutta ei pidä luulla, etteikö kysynnän mahdollista laskua olisi Alpron puolella huomioitu.

Enkä ole Alprolla töissä, ihan Salen kassa vaan.

Katsotaan miten käy.

Vierailija
6/6 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt Alproa joku 20 vuotta. En tiedä yhtään paljon maksaa mikäkin. Niin tottuneesti ne tuotteet aina ostoskoriin sujahtaa Prismassa. Minusta hinnalla ei ole väliä, tuotteen laadulla on väliä.

Joskus kokeillu jotain ns halpista, mutta yök 🤮