Lapset lähtivät koulutielle
Kahden viikon kouluelämä alkoi. Toivotaan, ettei yhtäkään koulua tarvitse tänä aikana sulkea.
Iloiselelta näyttävät kouluun pyöräilevät ja kävelevät lapset ja nuoret, melkein riehakkailta.
Aurinkonen kevätaamu saattelee heitä ekaan kouluun, pitkästä aikaa.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Varokaa kahen viikon päästä keuhkoihin sattuu.
Miksi? Tupakoitko liikaa?
Sattuikin kaunis aamu kouluun lähtijöille. Onneksi aiempi lumisade/vesisade ei osunut tälle päivälle. Ainakin pienet koulut voisi hyödyntää tätä keliä olemalla enemmän ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Hävisit ja vielä jaksat märistä. Jatka vaan kotona oloilua katkera ihminen.
[quote}Toivotaan, ettei yhtäkään koulua tarvitse tänä aikana sulkea.[/quote]
Ajallisesti menee tiukaksi. Tartunta, itäminen, havainto ja päätös tartuntojen pohjalta. Kesäloma kuitenkin nurkan takana.
Ihanaa! Lapsien parhaaksi koulut avattiin. Hysteeriset vanhemmat siirtävät lapsilleen oman ahdistuneisuutensa. Nautin nyt yksinolosta, kun lapset ovat koulussa. Toivottavasti nämä hysteerikot viihdyttävät ja opettavat lapsiaan siellä kotineliöissä, eivätkä kuormita lasteni opettajia. Onneksi etäopetus päättyi. Hoitakoon erityisensä ihan itse kotona.
Niin lähti. Jo tunti sitten ja koulukin alkaa vasta 10min päästä. Kyllä on odotettu.
Nyt viimeistään leviää korona Limingassakin, surullista katsottavaa IS TV :(
Liikuttavaa oli katsella koululaisia palaamassa kouluun ❤️
Meilläkin ala-astelainen lähti. Yläastelainen kohta. Toivotaan, että kaikki menee hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa! Lapsien parhaaksi koulut avattiin. Hysteeriset vanhemmat siirtävät lapsilleen oman ahdistuneisuutensa. Nautin nyt yksinolosta, kun lapset ovat koulussa. Toivottavasti nämä hysteerikot viihdyttävät ja opettavat lapsiaan siellä kotineliöissä, eivätkä kuormita lasteni opettajia. Onneksi etäopetus päättyi. Hoitakoon erityisensä ihan itse kotona.
Mullakin lapset lähti kouluun, ja olen iloinen heidän puolestaan. Toivottavasti sinäkin osaisit olla iloinen muita mollaamatta. Ärsyttävä mielipide sinulla.
Katkerat nuoret miehet sulkekoot nyt koneensa ja menkööt nukkumaan. Elämä jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, halusit lapset kouluun, että saat nauttia yksinolosta. Siinähän se tuli.
Vierailija kirjoitti:
Liikuttavaa oli katsella koululaisia palaamassa kouluun ❤️
Totta. Se lasten jälleennäkemisen riemu oli käsinkosketeltava. Ei ihmisen ole hyvä elää eristyksissä.
Onneksi tuli vielä hyvä ilmakin, voivat viettää tunteja ulkona.