Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittailin lekuria! Olisitpa nähnyt hänen ilmeensä, kun kerroin olevani siivooja

Vierailija
13.05.2020 |

Kun olimme treffeillä lenkillä ja hän kysyi, mitä teen työkseni, niin paljastin olevani siivooja toimistoissa! Olisittepa nähneet, kuinka lekurin ilme muuttui ja oli niin kiireistä miestä loppu deitin ajan. Seuravia treffejä ei tullut! N31

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut et oot strippari vaikka.

Vierailija
2/16 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, hyvä että selvisi heti alkuun, ettei tuhlaantunut molempien aikaa. Parempi onni ensi kerralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minulla ei olisi ilmekään värähtänyt.

Vierailija
4/16 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kelvannut lopulta lääkärin rouvaksi, kun mies alkoi empiä kestääkö sittenkään koulutustaustaani. Olin toki ystäväpiirinsä matalimmin koulutettu. Perheessä oli tapana olla lääkäri, lakimies tms.

Koulutukseni: lastentarhanopettaja.

Sittemmin mies avioitui lakia lukevan nuoren naisen kanssa. Minä menin naimisiin puusepän kanssa. Hyvä mies onkin, sivistynyt, lempeä ja taitava.

Vierailija
5/16 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kelvannut lopulta lääkärin rouvaksi, kun mies alkoi empiä kestääkö sittenkään koulutustaustaani. Olin toki ystäväpiirinsä matalimmin koulutettu. Perheessä oli tapana olla lääkäri, lakimies tms.

Koulutukseni: lastentarhanopettaja.

Sittemmin mies avioitui lakia lukevan nuoren naisen kanssa. Minä menin naimisiin puusepän kanssa. Hyvä mies onkin, sivistynyt, lempeä ja taitava.

Voi tulla sua ikävä sitten, kun perheessä on koliikkivauvoja ja uhmaikäisiä taaperoita.  ;)

Vierailija
6/16 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako ap:lle vain lääkärit sun muut hyvätuloiset?

Vierailija
7/16 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin yhteen mieheen tulisesti. Selvisi,,että hän on lääkäri. En siis uskalla edes yrittää, vaikka muutama hämmentävä tilanne välillämme paljastaa ettei ehkä täysin yksipuoliset ole tunteet.

Ja olen siis myös siivooja.

Vierailija
8/16 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usealle miehelle (edes lääkärille) ei ole naisen koulutuksella mitään väliä.

T. medisiinari

Vierailija
9/16 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ette tienneet toistenne ammatteja aiemmin? Minä kysyn aika nopeasti toisen ammattia tai se tulee muuten ilmi.

Vierailija
10/16 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko tyydytyksesi kompleksin pläjäyttämisellä? Et varmaan pitänyt henkilöstä.

Vierailija
11/16 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap trollailee

Vierailija
12/16 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajamies haukkui minut pystyyn treffeillä ja ei näyttänyt mikään muu minussa kelpaavan mutta seksiä oli kovasti vailla. Typerä ukko! Tuhlasin treffeihin aikani enkä halunnut nähdä uudestaan. Mies oli järkyttynyt ja haukkui lisää. Ei johtunut ammatistani, työskentelen managerina.

Vierailija
13/16 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tapasin kaverin häissä aivan ihanan miehen ja juteltiin kaikkea harrastuksista ja intohimoista, minä välttelin työstä puhumista ja niin ilmeisesti hänkin, olisi jo tuolloin pitänyt tajuta... Seuraavilla treffeillä selvisi sitten että hän on lääkäri.. Oli ajatellut minutkin akateemiseksi ja niinhän minä ensimmäiseltä koulutukseltani olenkin mutta se on jo mennyttä elämää. Nykyään olen nimittäin sairaanhoitaja. Että tämä taisi sitten olla tässä. En halua lääkärimiestä eikä hänkään ilmeisesti hoitsua.

Vierailija
14/16 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman lekurini naama venähti kun kerroin haluavani lähihoitajaksi. Olen ollut masentunut ja nyt olen pienin askelin aloittamassa elämäni rakentamista uudelleen.

Tämän kertomani jälkeen muutti selvästi suhtautumistaan minuun.

Vierailija
15/16 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usealle miehelle (edes lääkärille) ei ole naisen koulutuksella mitään väliä.

T. medisiinari

Useimmille. Hyvä perse ja kaunis naama riittää. Luonteesta isosti plussaa

mies52v

Vierailija
16/16 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako ap:lle vain lääkärit sun muut hyvätuloiset?

Miten vitussa sait aikaiseksi kysyä jotain noon tyhmää? Ilkeimmäm kautta yrität tulkita. Taidat olla raskasta seuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi