Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koulu tanssit! Kertokaa outoja/ noloja kokemuksia

Vierailija
13.05.2020 |

Koulu ja tanssit! Koulutanssit! Mielipitei jakava aihe. Piditkö koulutansseista vai oliko se maailmanloppu? Vaihto ehtoisesti voit kertoa vanhojen tanssi kokemuksia.
Tässä esimerkki:

Ma 13.12
Oli 7 lk yläkoulun tassijaiset!
Valmistauduin pyytämään ihastustani( olen siis tyttö niin poikaa) tanssimaan kanssani. No poikien piti ensin kysyä ja piilouduin...tai no käänsin selkäni. Silti joku poika kysyi mua tanssimaan ja tanssittiin tosi kiusallisesti rakkauslaulun tahtiin. Samalla mä ja mun ihastus vilkuiltiin toisiamme kokoajan! No way!
Tanssi oli ohi ja menin luokan tyttöjen luo...se mun edellinen tanssipari vaan tulee, ottaa kädestä kiinni ja vie mut tyttöjen ja poikien rivin läpi. Näytettiin ihan parille. Ja mun ihastus tyyliin itki( se oli ihastunut muhun myös).
No menin sitten myöhemmin kysymään tätä ihastustani ja oltiin tanssitu jo kolme minuuttia jotain outoa tanssia. Tuli tosi yllättävä käänne ja mun ihastus alkaa silittämään mun selkää niinkuin pidemmän aikaa ja alan kattoo sitä murhaavasti. Sellaisella ilmeellä " Vähänkin alemmas niin tulee turpiin!"
Se sitten lopetti mutta jäi mielenkiintoiset muistot tästä 😂

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele ensin suomea.

Vierailija
2/2 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika laittoi kädet mun pyllyn päälle enkä kehdannut siirtää niitä. Mun vanhemmatkin oli siellä -_- Oli kuudennen luokan disko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla