Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osaavatko naiset arvostaa sitä, että heihin suhtaudutaan positiivisemmin kuin miehiin?

Vierailija
13.05.2020 |

Vai onko se teille sukupuolen myötä tuleva itsestäänselvyys?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemukseni mukaan suurin osa naisista ei osaa. Etsitään vaan oikein etsimällä sellaisia asioita, joissa katsotaan naisten olevan huonommassa kuin miesten ja sitten valitetaan niistä sen sijaan, että iloittaisiin niistä asioista, jotka naisilla on paremmin kuin miehillä.

Vierailija
2/7 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taisi rikkoa 500 naisvihamielisen aloituksen rajan tälle päivälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin arvostan naisena sitä.

Ja en nyt tiedä, onko aloitus niin naisvihamielinen, voihan asioista keskustella neutraalisti, sen kummemmin suuttumatta ja alkamatta haukkua kumpaakaan sukupuolta.

Vierailija
4/7 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suhtauduta. Naisen taitoja ja kykyjä vähätellään ja kehoa pyritään esineellistämään.

Vierailija
5/7 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset käyttäytyvät loogisesti. Niihin ihmisryhmiin, jotka aiheuttavat kanssaihmisille vähiten uhkaa, suhtaudutaan myönteisemmin.

Nyt kannattaisi ap aloittaa miehinen kampanja miesten harjoittamaa väkivaltaa vastaan, jotta väkivallan vähetessä miehet pääsisivät nauttimaan positiivisemmasta suhtautumisesta ja joutuisivat itsekin harvemmin väkivallan uhriksi.

Vierailija
6/7 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset täällä taas mutuilemassa, mutta tässä ihan faktaa.

The women-are-wonderful effect is the phenomenon found in psychological and sociological research which suggests that people associate more positive attributes with women compared to men.

https://en.wikipedia.org/wiki/Women-are-wonderful_effect

Vierailija
7/7 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen pieni nainen ja näin useat miehet eivät hyväksy että minulla olisi samaa auktoriteettia kuin suuremmilla kollegoillani käytän hyväkseni sitä että minuun suhtaudutaan positiivisemmin ja auktoriteetin sijaan käytän manipulointia saadakseni ihmiset tottelemaan.