Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis miten jotaim nuorta ei voi räppi kiinnostaa?

Vierailija
13.05.2020 |

Räppihän on tunnetusti nimenomaan nuorisomusaa ja nyt tällä hetkellä vielä erittäin suosittua mainstream valtavirtaa. Niin miten se ei johonkin nuoreen voi iskeä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen pitäisi kaikkia nuoria kiinnostaa? On muutakin "nuorisomusiikkia" kuin räppi.

Vierailija
2/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he kuuulevat räpätätiten räpätystä jo kylllikseen kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sen pitäisi kaikkia nuoria kiinnostaa? On muutakin "nuorisomusiikkia" kuin räppi.

Uutisissa kuitenkin aina väitetään et räppi kiinostaa monia suomalaisia ja etenkin kaikkia nuoria. Miksi sitten valehdella?

AP

Vierailija
4/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on korvat joten kuuntelen mieluummin bluesia.

M19

Vierailija
5/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät viitsi kuunnella naisten huonosta kohtelusta, päihteistä, panemisesta ja muusta ala-arvoistesta käyttäytymisestä. Heillä on parempaakin tekemistä :)

Vierailija
6/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räppi nostaa sykettä liiaksi

t: 17 wee (ei niin nuori muttei se jäppi nuorenakaan maistunut samaisesta syystä)

Vierailija
7/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta sitten alan kuuntelemaan kun se räppi on muuta kuin cheekmäistä ähkimistä, seksin mankumista ja alkoholismilla kerskailua.

Vierailija
8/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä joka ei tykkää jvgstä ei ole minkään sortin musamakua enkä ota sellaiselta vastaan yhtään mitään. Korona saisi mun puolesta viedä mukanaan tän porukan.

Vierailija
9/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuunnellut todella paljon rap puhetta. Kuuntelen vain aitoa amerikkalaista rap teollisuuden jänniä biittejä ja sen päälle tehtyä puhetta.

Pyrin välttämään uli uli räppiä jota kopioidaan. Ice cube sanoi gangsta rap made me do it biisin lopussa että 9/10 ketä tekee räppiä niin on turhaa, että ottakaa opiksi. Parasta rap puhetta tulee amerikasta koska se on aitoa ja alkuperäistä. Tuntuu siltä että vain kourallinen ihmisiä maapallossa tietää mitä se rap oikeasti on. Jumalakin tekee rap puhetta, tämä onkin sitten pitkästyttävämpi asia kertoa.

Shark tankissä yksi diilin tekijä sanoi että rap teollisuus on yksi maapallon monimutkaisimmista bisneksistä, älä kysy miksi, se vain on niin.

Vierailija
10/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisellä joka ei tykkää jvgstä ei ole minkään sortin musamakua enkä ota sellaiselta vastaan yhtään mitään. Korona saisi mun puolesta viedä mukanaan tän porukan.

Minä tykköön [jiiveegeestä]

Vierailija
11/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uutisissa kuitenkin aina väitetään et räppi kiinostaa monia suomalaisia ja etenkin kaikkia nuoria. Miksi sitten valehdella?

AP

Linkkaa mulle uutinen, jossa sanotaan, että räppi kiinnostaa kaikkia nuoria, niin näytän sen tolle meidän 16-vuotiaalle ja kerron hänen musiikkimakunsa olevan väärä (kuuntelee kyllä kaikkea, mitä NRJ soittaa, suurimmaksi osaksi tämä ei ole räppiä).

Vierailija
12/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Nyt on kyllä luettu uutisia kuin piru raamattua ja tehty vähän omia tulkintoja. Ei taatusti ole yhtään missään uutisissa sanottu, että se kaikkia nuoria kiinnostaisi.

Vierailija
13/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kaikki ei onneksi ole samaa massatavaraa. Naapurissakin asuva teini suorastaan inhoaa räppiä. Hän kuuntelee lähinnä heviä ja hardcorea. Lisäksi hänen kaverinsa inhoavat räppiä. En itsekkään teininä kuunnellut nuorisomusiikkia, kuten pikku g:tä ja antti tuiskua, vaan mieluummin kaikkea muuta. 

Enkä muuten kuuntele räppiä vieläkään vaikka muuten onkin monipuolinen soittolista kattaen kaikkea kantrista hevi metalliin.

Vierailija
14/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten joku nuori ei diggaa humpasta ja lavatansseista. Mä evvvaa ymmärrä.

Vierailija
15/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beatles oli alunperin nuorisomusaa, nyt sitä kuuntelee 70+ ikäiset…. Miten se nyt silleen muuttu.

Vierailija
16/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasin aiemmin mutta sitten hokasin että ei coronavirus saa viedä ketään, ainakaan näin yleisesti. Coronavirus tulisi tukahduttaa. Tätä samaa mieltä on myös Mr.Capone-E ja Mr.Criminal sekä Hi Power G's jotka edustavat tulevaisuudelle G muotoista pyramidia hevosille amerikkaan.

Vierailija
17/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nuorikin kuuntelee mielummin musiikkia kuin räppiä. Suomi on varmaan ainoa maa missä iskelmä ja räppi ovat sekoittuneet. Noh kahdesta kamalasta tulee yhteensä jotain järkyttävää. En piru vie ymmärrä miten sellaista sekoitusta kukaan pystyy kuuntelemaan?

Vierailija
18/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Beatles oli alunperin nuorisomusaa, nyt sitä kuuntelee 70+ ikäiset…. Miten se nyt silleen muuttu.

En taida sitten 90 veenä muuttaa vanhustenkotiin, en kestäisi sitä jatkuvaa JVG jumputusta, tai mikä nyt sen ajan vanhusten keskuudessa olisi pop...

M21

Vierailija
19/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nuorikin kuuntelee mielummin musiikkia kuin räppiä. Suomi on varmaan ainoa maa missä iskelmä ja räppi ovat sekoittuneet. Noh kahdesta kamalasta tulee yhteensä jotain järkyttävää. En piru vie ymmärrä miten sellaista sekoitusta kukaan pystyy kuuntelemaan?

Kantri ja räppi kuulostaa melkeimpä yhtä pahalta. Kantrihan on alunperin vanhoillista musiikkia missä on laulettu siitä miten mies haluaa naisen ja perustaa perheen. Ja monissa osavaltioissa se on sitä edelleen. 

En vaan tajua miksi räppiä pitää sotkea joka paikkaan. Eikä räppi ole mitään iskelmää. Järviradio on enemmän iskelmä-radiokanava kuin Iskelmä tai Aito Iskelmä yhteensä.

Vierailija
20/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten jotain nuorta ei kiinnosta Johan Sebastian Bachin Goldberg-muunnelmat.