Onko miehesi nykyään yleisillä standardeilla komeampi kuin parikymppisenä? Moni mies komistuu iän myötä
Kommentit (15)
"Yleisillä standardeilla?" :D
Joo ei ole, alkoi kasvattamaan mahaa ja silmäpusseja jo hiukka alta kolmekymppisenä. Uusin juttu on kaksoisleuka ja kooorkeat ohimot.
Kyllä on, jos "yleisiä ulkonäköstandardeja" ajatellaan. Punapäästä kaljuksi (toki välissä tapahtui hiusten tummuminen ja harveneminen). Rillit oli sillon ja on edelleen, mutta niiden malli on kyllä muuttunut paljon paremman näköiseksi.
Ei ole. Hiukset ovat ohentuneet ja muutakin rapistumista tapahtunut. Komea oli kaksikymppisenä millä mittapuulla tahansa. Silloin teku myös mallintöitä. Ei kelpaisinykyisinkuin Byggmaxin tai Lidlin mainokseen
Minun mieheni on komistunut, mutta paljon johtuu myös tyylistä. Nuorempana hänellä on kuvien mukaan ollut omituisen näköiset silmälasit ja hölmöt viikset, vaatteista nyt puhumattakaan... :D
Iän myötä ihmisillä ihonalainen rasvakerros vähenee ja mm. kasvojen luusto tulee paremmin näkyviin. Tämän vuoksi monet miehet ja naiset näyttävät nelikymppisenä paremmilta kuin parikymppisinä pyöreäposkina.
Vierailija kirjoitti:
"Yleisillä standardeilla?" :D
Joo ei ole, alkoi kasvattamaan mahaa ja silmäpusseja jo hiukka alta kolmekymppisenä. Uusin juttu on kaksoisleuka ja kooorkeat ohimot.
Vaikutat aika kyyniseltä
Itse näytin kyllä parikymppisenä aika lapsenkasvoiselta, mutta 25-30-vuotiaana olin omasta mielestäni "komeimmillani". Vaimon mielestä olen tietysti vain komistunut iän myötä (nyt 44), mutta "nehän nyt puhuu"...
On komistunut paljon. On myös lihonut, mutta jotenkin tosi seksikkäästi, on sellanen lihaksikas kaappi ja ihanan äijä. On parta, parempi ryhti ja kovasti lisää itsevarmuutta. Ihanan miehekäs, nam.
Mulla on pelkkiä ex miehiä, mutta kaikki näyttää pääsääntöisesti hirveiltä nykyisin ja yksi on yhtä rumana pysynyt koko ajan. Ei ikinä ole ollut mitään kaunista katsottavaa. Useiden kymmenien kilojen ylipaino, alkoholismi, tupakointi, valvominen, onneton ruokavalio jos sitä ruuaksi nyt voi kutsua ja täydellinen liikkumattomuus on käynyt ulkonäön päälle. Olihan ne nuorena ihan salskeita miehiä. Oikein käy kateeksi niitten nuoruuden exiä. Itselle tippui vain jämät entisestä ja suunta on ollut senkin jälkeen alaspäin.
Ei todellakaan ole, kasvatti itselleen pallomahan ja naamakin rupsahtanut vahvasti. On se edelleen kiva mies mutta ulkonäöltään kuin koditon pummi.
Minun mies on kovasti komistunut. Parhaimmillaan komeutta oli 40 kiloa lisää. Varmasti naisia kaatuisi kuin heinää. Ainakin jos mies törmäisi heihin joko painollaan.
On, on laihtunut nuoruusvuosistaan yli 40 kg. Kasvot siis nyt sellaiset raamikkaat ja terävät, tosi komea on. Ennen oli pullaposki. Sieltä alta paljastui miehekäs leukalinja ja lommoposket. Myös vartalo on tietysti paremman näköinen, kun lihakset erottuu eikä kaikki ole pehmeän, hyllyvän läskin peitossa. Upea mies, nykyään myös ulkoisesti. On 39-vuotias nyt, ja seksikkäimmillään.
En tiedä olenko komeampi mutta naisia saan nykyään helpommin. Ehkä vaikuttaa se että potentiaalisia naisia on nykyään niin paljon kuin nuorena ja toisaalta olen nyt hyvässä asemassa ja aika varakas. M45