Oikeasti toimiva silmänympärysvoide silmäpusseille? Pliis!
Mulla aamulla hirveet Basset-koirapussit. Päivänmittaan pussitus vähenee ja ne muuttuu ryppyisiksi. Onko mitään mikä auttaisi? Elämäntavat ok.
Kommentit (15)
Ensin kysyisin, kuinka paljon juot vettä? Entä nukkuminen? Onko silmänympärysihosi muuten terve?
Ei niihin mikään auta.
Minulla on ollut silmäpussit teinistä asti. Juon vettä, syön terveellisesti, olen liikunta-alalla joten urheilen paljon, nukun selälläni, en polta ja alkoholia käytän maltillisesti. Lisäksi olen testannut jos minkälaisia voiteita muttei mikään oikeasti auta. Korkeintaan kesällä rusketus jollain tavalla hieman häivyttää, mutta siellä ne vaan roikkuvat. Haaveilen leikkaukseen menemisestä.
Juo sitä vettä! Ei niihin muu auta.
Mulla oli silmäpussit jo neljä vuotiaana. Ilmeisesti meidän suvun naisten kirous. Yritin myös kaikkeni, mutta lopulta annoin periksi ja menin kirurgille omakustanteisesti. Harmittaa, miksi en mennyt jo aikaisemmin. Ilme kirkastui ja nuoreni valtavasti.
Älkää alapeukuttako, mutta peräpukamavoidetta on sanottu tosi tehokkaaksi silmäpusseihin :)
Pirkka kosteuttava huulirasva on se paras. Huom. säilytä rasvaa kylmässä äläkä anna pehmetä niin silmänympärykset ei näytä niin rasvaisilta.
Vierailija kirjoitti:
Ensin kysyisin, kuinka paljon juot vettä? Entä nukkuminen? Onko silmänympärysihosi muuten terve?
Veen tyhmä kysymys. Enempää ei saa juoda kuin sen kaksi litraa päivässä. Se on suositus.
Jos nyt puhutaan pelkästään voiteista, niin itse rullaan silmäpusseille aamulla ensin Cliniquen All About Eyes -seerumia ja sen päälle vielä Tony Molyn Panda's So Cool Eye Stickiä, molemmat säilytän jääkaapissa. Noilla ne järkyttävät pussit laskee jonkin verran. Illalla käytän The Ordinaryn kofeiiniseerumia.
Todellinen ihmeaine on Remescar Eye Bags & Dark Circles, sillä saa oikeasti pussit häipymään väliaikaisesti. Se on kuitenkin jotenkin hankalaa käyttää ja kiristää ja kuivattaa itsellä ihoa, joten käytän vain erikoistilanteissa kun pussit on isommat kuin Ikean sininen kassi.
Jep, juon reippaasti vettä, nukun kyljelläni, mutta iän myötä nämä vaan pahenee.
Kiitos vertaistuesta ja vinkeistä👍 Nää pussit on ärsyttävät, kun saa ihmisen näyttämään salatissuttelijalta (ja mäkin työskentelen terveysliikunnan alalla).
Nyt kokeiluun joku noista tököteistä ja vähän lisää vettä naamariin!
Ei taida auttaa mikään. Ärsyttävää, kun näyttää siksi väsyneeltä.
Tuo Remescar kyllä kiristää pussit välittömästi pois, mutta ei toimi oikein hyvin jos laittaa meikkivoidetta päälle. Ja jotenkin outoa, kun kiristää ihon...
Moi,olen kokeillut kaikenlaisia voiteita silmänaluspusseihin vuosien ajan,mutta ne eivät ole tuottaneet tulosta.
Sitten kokeilin hyvin skeptisenä EYE BAGS DARK CIRCLES voidetta,ja se TODELLA TOIMII!!!!!!!
Pallivahaa pussien ympärille,oikenee rypyt
Juotko vettä? Mulla on myös kauheat silmäpussit ja yritän nyt kasvojoogaa näihin pöllyröihin...