Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se tunne kun olet jossain koulutuksessa ja kouluttajan Powerpointeissa kaikki yhdyssanat kirjoitettu erikseen?

Vierailija
13.05.2020 |

Henkilö voi olla kovan luokan asiantuntija mutta ei osaa kirjoittaa yksinkertaisia suomen kielen yhdyssanoja oikein? Ja kyse ihan kantasuomalaisesta henkilöstä.... Ja näitä kouluttajia muuten näkeen usein... Hyvin vaikea ymmärtää. Siis KAIKKI yhdyssanat väärin.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa, ellet ole yhdys sana opett aja

Zinc

Ei ketään tavallista tervettä ihmistä

Vierailija
22/30 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne, kun opiskelija kirjoitetaan opiskelia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huomautin kerran kirjoitusvirheistä vastaavassa tilanteessa. Tekstin kirjoittaja väitti, ettei siinä voi olla virheitä, koska se on oikoluettu Wordilla...

Vierailija
24/30 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan jonkun sortin ärsytyksen ja kohtauksen, kun ihmiset käyttävät design-sanaa esityksissään, mutteivat osaa kirjoittaa sitä oikein. ÄO-veikkaukseni tippuu sinne kengänkoon tasolle välittömästi, ja ryhdyn välittömästi vihaamaan ja välttelemään ihmistä. Mikseivät tyydy johonkin helppoon suomenkieliseen ilmaukseen, jos englanti ei tuon paremmin suju?

Vierailija
25/30 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla käy silmiin kipeää kun näen tuollaisia slaideja. Onko tuo tahallista henkistä väkivaltaa?

Näin on. Asia voi olla vaikka miten tärkeä ja miten upeen moniulotteisesti käsitelty, mutta kirjoitusvirheet estävät viestin perille menon.

Samoin jos esittäjällä on korviin käyvä puhevika tai ikäviä maneereja.  Minua esimerkiksi häiritsee nykyisen pääminsisterin tapa nyökätä joka toiselle sanalle, ohjelmoitu hymy muutaman sovitun avainsanan kohdalla sekä pikavilkaisu yleisöön pisteen paikassa.

Vierailija
26/30 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lonkalta voisi sanoa, että n. 90% kaikista työhön liittyvistä koulutuksista on täysin turhia, eikä niistä jää käteen oikeastaan mitään. Kivaa vaihtelua työhön, mutta hyöty yleensä lähes puhdas nolla. Ja julkisella puolella kun työskentelen, niin kaikki nuo käsienheiluttelukoulutukset maksetaan verovaroista...

Tätä olenkin aina ihmetellyt. Julkkarijengiä eivät työt hirveästi rasita, palkka juoksee veronmaksajilta, ja sitten pitää vielä olla hauskaakin kaiken maailman säästöpankkiopistoissa pidetyissä koulutuksissa. Joko ns. asiaa tai mindfullnessiä tai hathajoogaa ja tiimihenkeä. 

Vierailija
27/30 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lonkalta voisi sanoa, että n. 90% kaikista työhön liittyvistä koulutuksista on täysin turhia, eikä niistä jää käteen oikeastaan mitään. Kivaa vaihtelua työhön, mutta hyöty yleensä lähes puhdas nolla. Ja julkisella puolella kun työskentelen, niin kaikki nuo käsienheiluttelukoulutukset maksetaan verovaroista...

Tätä olenkin aina ihmetellyt. Julkkarijengiä eivät työt hirveästi rasita, palkka juoksee veronmaksajilta, ja sitten pitää vielä olla hauskaakin kaiken maailman säästöpankkiopistoissa pidetyissä koulutuksissa. Joko ns. asiaa tai mindfullnessiä tai hathajoogaa ja tiimihenkeä. 

Olen niin onnellinen, kun sain työajalla ni käydä mindfullneskoulutuksen ja tänä keväänä verkkokertaukset päälle. Työstressi häipyi ja kiukkuisuus kotona ❤️

Vierailija
28/30 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tätä nykypäivän desingnia ..

Zinc

Vierailija
29/30 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuuntelemassa yksityisen kauppakorkeakoulun luentoa. Opettajina toimivat eläkeikäiset osaajat. Jokaisessa tekstissä oli vähintään yksi kirjoitus- tai yhdyssanavirhe.

Kyseisessä kauppakorkeassa voi opiskella, mutta ei kuulemma voi valmistua. 

Ymmärrän hyvin syyn. 

t. minäkin opiskelin kauppa korkea koulusa

Vierailija
30/30 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan sieltä kävelisivät ulos. Heti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi