Aijjjotko vaatia valtiolta korvauksia jos menetit lomamatkasi - rajat ei olleetkaan kiinni!
Jätit käyttämättä kalliit maksetut liput kun ministerinaiset antoivat ymmärtää että rajat on kiinni
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Eivät rajat ole olleet kiinni missään vaiheessa.
Mutta Marin valehteli ihmisille, että olivat kiinni.
Itse ihmettelin, kun rajanylitysohjeissa https://www.raja.fi/ajankohtaista/ohjeet_rajanylitykseen on listattu vain esimerkkejä SALLITUISTA rajanylityksistä tyyliin välttämättömät työt, muttei esimerkkejä KIELLETYISTÄ rajanylityksistä.
Kuvitteelinen esimerkki olisi sanoa, että rajanylitys on sallittua maanantaina syntyneille. Siitä syntyy mielikuva, että se olisi kiellettyä muina päivänä syntyneille, mutta sitä ei sanota missään. Kieroa.
No mikäs teet jos koneet ei lennä ja muissa maissa on rajat kiinni. Ei se ole hallituksen syy, vaan kiinalaisten jotka söi lepakoita.
Vierailija kirjoitti:
No mikäs teet jos koneet ei lennä ja muissa maissa on rajat kiinni. Ei se ole hallituksen syy, vaan kiinalaisten jotka söi lepakoita.
Mikään ei tunnu olevan tämän hallituksen syy. Varsinainen viattomien lasten hallitus.
Mutta Sipilän hallitus on varmaan mielestäsi syyllinen kiinalaisten lepakonsyöntiinkin.
Miten niin rajat eivät olleet kiinni? Mihin maahan olit ajatellut matkustaa ja tulla vastaanotetuksi?
Vierailija kirjoitti:
Miten niin rajat eivät olleet kiinni? Mihin maahan olit ajatellut matkustaa ja tulla vastaanotetuksi?
No vaiks Ruotsiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaiks Ruotsiin?
Hauskaa lomaa kahteen viikkoon karanteenissa. Saatat saada jopa 2 hengen huoneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaiks Ruotsiin?
Ei kai ulkomaalaisiakaan saa tulla Suomeen?
Ja jos menette lomalle, niin olette 2 viikkoa karanteenissa palattuanne (ja kohdemaassa myös). Tietenkin jos töitäkään ei ole, niin ehkei se sitten haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei tunnu olevan tämän hallituksen syy. Varsinainen viattomien lasten hallitus.
Mutta Sipilän hallitus on varmaan mielestäsi syyllinen kiinalaisten lepakonsyöntiinkin.
Johan siellä on psykoosit tulilla. Miksi ihmeessä jotain Sipilää syyttelisin? Menneiden talven lumia. Ihan on kinkit itse särpiny lepakkoa naamaan ja yrittivät peitellä kunnes eivät voineet enää.
Miten itse olisit hallituksena hoidellut tämän sopan? Itse olen oikein tyytyväinen sisukkaisiin ja jämäköihin hallituksen jäseniin.
Voit ihan itse kokeilla lähteä lentelemään ja todeta, että kaikki maat on kiinni. Hallitus ei paljoakaan voi vaikuttaa muiden maiden tilaan.
Matkakuumeeseen helpotusta! Aina saa ainakin haaveilla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan siellä on psykoosit tulilla. Miksi ihmeessä jotain Sipilää syyttelisin? Menneiden talven lumia. Ihan on kinkit itse särpiny lepakkoa naamaan ja yrittivät peitellä kunnes eivät voineet enää.
Miten itse olisit hallituksena hoidellut tämän sopan? Itse olen oikein tyytyväinen sisukkaisiin ja jämäköihin hallituksen jäseniin.
Voit ihan itse kokeilla lähteä lentelemään ja todeta, että kaikki maat on kiinni. Hallitus ei paljoakaan voi vaikuttaa muiden maiden tilaan.
Jaaha, joku Sannan sadasta avustajasta ehti paikalle :-D
Ministeritsirbulat harhautti suomalaisia LOL vieläkin naurattaa, rajat oli kokoajan auki mutta annettiin ymmärtää että ovat kiinni ja ihmiset uskoi ja jätti käyttämänsä maksetut lomamatkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, joku Sannan sadasta avustajasta ehti paikalle :-D
Suomen isopalkkaisin AV mamma :)
Miksi? Eivät rajat ole olleet kiinni missään vaiheessa.