Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilman seksiä

Vierailija
12.05.2020 |

Löytyisikö neuvoja mitä tehdä kun mies ei ole halunnut kolmeen kuukauteen seksiä? Alkanut hiljalleen vuoden sisällä menemään tähän pisteeseen. Yhdessä 7v, nelikymppiset. Syytä ei itse tiedä. On käynyt lääkärissä, missään arvoissa ei vikaa. Ei masennustakaan. Enkä ole lihonnut. Alkaa kyllästyttää kysellä kun vastausta ei vaan tule, paitsi lopulta hermojen menetys kun asiasta yritän puhua. Muuten on huomioiva ja kiltti. Mutta alkaa mulla mennä masennuksen puolelle ja naisellisuus kärsii pahasti. Miksei asiasta saisi edes puhua..

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei muuta ongelmaa kuin seksin puute, niin hanki sitä muualta.

Vierailija
22/35 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei muuta ongelmaa kuin seksin puute, niin hanki sitä muualta.

Mutta siis kerro ensin puolisolle. Voitte yhdessä sopia että saa hakea seksiä muualta... en tosin suosittele tätä, ei sovi suurimmalle osalle. Jos seksiä kuitenkin muualta haluaa niin siitä pitää sopia kumppanin kanssa tai erota. Pettämiseen älä lähde, se ei oo mikään tie onneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö lisää ajatuksia? Jälleen kerran kun yritin asiasta puhua, mies sai kauhean raivarin ja mm. rikkoi muutamia asioita kodistamme.

Ap

Vierailija
24/35 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö lisää ajatuksia? Jälleen kerran kun yritin asiasta puhua, mies sai kauhean raivarin ja mm. rikkoi muutamia asioita kodistamme.

Ap

Jos ei ole valmis edes asiallisesti puhumaan noin tärkeästä asiasta vaan saa hirveät raivarit niin jotain on pahasti pielessä.

Vierailija
25/35 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyykelääkkeitä käytössä? Nehän voivat viedä halut ja kyvyt.

Vierailija
26/35 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tulipa taas yritettyä. Täystyrmäys, eli ei vaan halua. Kysyin, voisiko edes tyydyttää minut, ei halunnut sitäkään.

Voiko enempää jumissa enää olla omien ajatusten kanssa, kun ei voi puhua asiasta ilman että mies ärsyyntyy.

Ap

Vierailija
27/35 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psyykelääkkeitä käytössä? Nehän voivat viedä halut ja kyvyt.

Ei ole käytössä.

Ap

Vierailija
28/35 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei hyvältä kuulosta. Jos ei keskustella pysty ja alkaa raivareita saamaan. Seksi on olennainen osa parisuhdetta. Eikä sitä voi yksipuolisesti päättää. Ja jos ei edes voi kumppania tyydyttää vaikka ei itse muuten halua niin kyllä se alkaa eron peruste olla.

M30

Vierailija
29/35 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä pitää tällä hetkellä yhdessä? Onko teillä lapsia? Onko yhteisiä harrastuksia, onko teillä muuten kivaa yhdessä? Arvioi realistisesti suhteenne plussat ja miinukset. Ja arvioi ne NYKYHETKEN perusteella, ei menneisyyden. Jos seksiä ei ole lainkaan eikä mies halua tehdä mitään tilanteen korjaamiseksi, minulle se olisi niin iso miinus, että lopettaisin koko suhteen. Tilapäistä seksittömyyttä jaksaa jonkin aikaa, jos sille on jokin syy ja on todennäköistä, että kuiva kausi päättyy joskus, mutta teillähän näin ei ole. Ja tavaroiden rikkominen kertoo jo vähän isommista mielenterveysongelmista, joihin pitäisi saada apua.

Vierailija
30/35 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itsellesi fwb suhde ja nauti elämästä himokkaan miehen kanssa

Vierailija
31/35 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, tulipa taas yritettyä. Täystyrmäys, eli ei vaan halua. Kysyin, voisiko edes tyydyttää minut, ei halunnut sitäkään.

Voiko enempää jumissa enää olla omien ajatusten kanssa, kun ei voi puhua asiasta ilman että mies ärsyyntyy.

Ap

Ymmärrän, että yrität hakea täältä tukea, mutta syyt taustalla voivat olla niin moninaiset, että on täysin mahdotonta arvailla niitä täällä anonyymisti.

Onko teillä mitään läheisyyttä? Esim. hierooko mies sinua, jaloista, hartioista, selästä jne.?

Meillä on toisinpäin. Vaimo haluaa minua tai seksiä erittäin harvoin. Yritin joskus vuosia sitten puhua asiasta erittäin varovasti, mutta huomasin sen mahdottomaksi.

Meillä on läheisyyttä kyllä muuten aika paljon, joten siihen nyt on "tyytyminen". Kaikki asiat eivät vain ole sillä tavalla ratkaistavissa, sinun pitää ap, miettiä haluatko olla tuossa suhteessa vai et. Minun ratkaisuni oli että päätin jäädä.

Vierailija
32/35 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ymmärrän, että yrität hakea täältä tukea, mutta syyt taustalla voivat olla niin moninaiset, että on täysin mahdotonta arvailla niitä täällä anonyymisti.

Onko teillä mitään läheisyyttä? Esim. hierooko mies sinua, jaloista, hartioista, selästä jne.?

Meillä on toisinpäin. Vaimo haluaa minua tai seksiä erittäin harvoin. Yritin joskus vuosia sitten puhua asiasta erittäin varovasti, mutta huomasin sen mahdottomaksi.

Meillä on läheisyyttä kyllä muuten aika paljon, joten siihen nyt on "tyytyminen". Kaikki asiat eivät vain ole sillä tavalla ratkaistavissa, sinun pitää ap, miettiä haluatko olla tuossa suhteessa vai et. Minun ratkaisuni oli että päätin jäädä.

Meillä oli paljonkin läheisyyttä, aina saunan jälkeen hierontaa jne. Miehen osalta kaikki kiinnostus sellaiseen loppui. Hetken yritin pitää sitä tapaa yllä. Täytyy myöntää tosin, että ei itseänikään enää sitten myöhemmin paljoa huvittanut edes ehdottaa sitä, koska seksi oli niin dramaattisesti vähentynyt ja aloin tuntea oloni epämukavaksi olla alasti hierottavana, koska väkisin ajattelin että itsessäni on oltava jotain vikaa. Siitä ajatuksesta olen päässyt onneksi eroon.

Pattitilanne siis jatkuu. Kaikki on hyvin kunhan aiheesta ei puhu. Mikä sut sai jäämään suhteeseen? Jos saa kysyä.

Ap

Vierailija
33/35 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä pitää tällä hetkellä yhdessä? Onko teillä lapsia? Onko yhteisiä harrastuksia, onko teillä muuten kivaa yhdessä? Arvioi realistisesti suhteenne plussat ja miinukset. Ja arvioi ne NYKYHETKEN perusteella, ei menneisyyden. Jos seksiä ei ole lainkaan eikä mies halua tehdä mitään tilanteen korjaamiseksi, minulle se olisi niin iso miinus, että lopettaisin koko suhteen. Tilapäistä seksittömyyttä jaksaa jonkin aikaa, jos sille on jokin syy ja on todennäköistä, että kuiva kausi päättyy joskus, mutta teillähän näin ei ole. Ja tavaroiden rikkominen kertoo jo vähän isommista mielenterveysongelmista, joihin pitäisi saada apua.

Todella hyvä kysymys, että mikä pitää meitä yhdessä? Sitä viime aikoina miettinyt paljon. Rakkautta on, mutta onko se muuttunut ehkä läheisriippuvuudeksi?

Mitä noihin rauvareihin tulee, niin niitä en ymmärrä. Vaikka miten nätisti yrittää puhua. Vähän aikaa sitten niin kävi jälleen, tavarat alkoivat lennellä kun edes yritin aloittaa aiheesta puhumisen. Käytös on muuttunut hurjasti. On rakastava ja kiltti mies, kunhan en sohaise siihen "ampiaispesään". :(

Ap

Vierailija
34/35 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella hyvä kysymys, että mikä pitää meitä yhdessä? Sitä viime aikoina miettinyt paljon. Rakkautta on, mutta onko se muuttunut ehkä läheisriippuvuudeksi?

Mitä noihin rauvareihin tulee, niin niitä en ymmärrä. Vaikka miten nätisti yrittää puhua. Vähän aikaa sitten niin kävi jälleen, tavarat alkoivat lennellä kun edes yritin aloittaa aiheesta puhumisen. Käytös on muuttunut hurjasti. On rakastava ja kiltti mies, kunhan en sohaise siihen "ampiaispesään". :(

Ap

Jatkan, meillä oli yhteisiä harrastuksia kunnes kaikki alkoi hiipumaan samoihin aikoihin kuin seksikin. Tuntuu kuin kaikki olisi sen myötä hävinnyt. No paitsi rakkaus.. Lapsia ei ole.

Ap

Vierailija
35/35 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin vain jaksan kysellä neuvoja? Vaikka olen täysin loppu tilanteeseen.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme