Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajuatko, että alkoholia voi nauttia kohtuudella?

Vierailija
12.05.2020 |

.

Tajuatko, että alkoholia voi nauttia kohtuudella?

Vaihtoehdot

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tod. parista kaljasta ei tule kuin vihaiseksi. Toisaalta 6-packista tulee jo krapula, joten känni päälle tai ei mitään.

Vierailija
2/22 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän alkoholia viikottain mutta viimeksi olin humalassa 15 vuotta sitten. Eli ymmärrän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä juon niin juon kännit, mutta voin olla vaikka pari kk ilman.

Vierailija
4/22 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, mutta kohtuus tarkoittaa ihmisille eri asioita. Itse olen mieltynyt sanontaan: "Liika on liikaa, mutta kohtuus ei ole koskaan tarpeeksi."

Vierailija
5/22 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi on yleisesti ottaen mielestäni pahan makuista. En ole vielä maistanut hyvää olutta, valko- tai punaviiniä, joten ruoan kanssa juon vettä. Kun juon alkoholia, juon humalahakuisesti, koska en sen mausta tosiaan pidä. Tällöinkin juon lähinnä drinkkejä, koska niissä alkoholin maun saa piiloon.

Vierailija
6/22 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuan, mutta mitä järkeä siinä on? Aine maistuu pahalta eikä parista ryypystä tule kuin sellainen huono välitilaolo. Joko ilman tai sitten tintataan niin että velat muuttuu saataviksi ainakin 2-3 tunnin ajaksi.

Vierailija
7/22 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin överit kuin vajarit!

Vierailija
8/22 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinit ja oluet ovat ruokajuomia. Eivät ryyppäämistä varten.

Vierailija
9/22 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuan, mutta kun yhdestä ei tule hullua hurskaammaksi, miksi ottaa sitäkään.

Vierailija
10/22 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuan, mutta itse olen absolutisti.

Vierailija
11/22 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurkuluttaja kirjoitti:

Toki, mutta kohtuus tarkoittaa ihmisille eri asioita. Itse olen mieltynyt sanontaan: "Liika on liikaa, mutta kohtuus ei ole koskaan tarpeeksi."

Ja yksi on likaa mutta kymmenen liian vähän :D

Vierailija
12/22 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin kanssa kohtuus ja sopivasti on pikkuisen liikaa. Muuten on ihan sama olla selvinpäin. Miedommalla päihteellä (420) kohtuus on vähemmän ja vaikutuskin miellyttävämpi. Eikä tarvitse edes kärsiä krapuloita nauttimisesta.

Vierailija
13/22 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuan, mutta itse juon alkoholia lähinnä kännäämistarkoituksessa.

Vierailija
14/22 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä noita "ei parista tule miksikään" kommentteja. 

Oman osuuteni olen kyllä kännännytkin, mutta nykyään kun tulee juotua tarkoituksella vähemmän, niin kyllähän pari pitkää kaljaa vaikkapa iltapäivän auringossa parvekkeella saa mukavan pikku nousun aikaan. Sitten voikin keittää kahvit päälle. 

Vierailija
15/22 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurkuluttaja kirjoitti:

Ja yksi on likaa mutta kymmenen liian vähän :D

Vähän tuohon tyyliin. En tissuttele arkena, enkä juo (pelkkää) viinilasillista ruualla. En lämmitä saunaakaan, jos pitää yhteen saunakaljaan tyytyä. Toisaalta tiedän rajani, joten en oksentele, tappele, kaatuile, sammu tai tee muita typeryyksiä. En aloita aamusta, enkä juuri kärsi krapulasta. 

Sen verran kuitenkin haluan ottaa aloitettuani, ettei siihen aamuinen työmatka autolla sovi. Pitää saada nukkua rauhassa päänsä selväksi. 

Vierailija
16/22 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Såklart, men frågan var välmenad åt finnarna som alltid är arga och vill slåss i fyllan?

Vierailija
17/22 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea voi käyttää kohtuudella. Kaikkia huumeítakin. Ja liikaa vettä juomallakin lähtee henki.

Vierailija
18/22 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi käyttää päihteitä kohtuullisesti? 

Vierailija
19/22 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä noita "ei parista tule miksikään" kommentteja. 

Oman osuuteni olen kyllä kännännytkin, mutta nykyään kun tulee juotua tarkoituksella vähemmän, niin kyllähän pari pitkää kaljaa vaikkapa iltapäivän auringossa parvekkeella saa mukavan pikku nousun aikaan. Sitten voikin keittää kahvit päälle. 

Se pikku nousu on melko epämiellyttävä olotila ja pahimmassa tapauksessa sitä seuraa vielä järkyttävä päänsärky. Yhden kaljan vielä maun vuoksi vetää juomatta enempää, kun sen vaikutus ei tunnu lainkaan. Ei sitäkään toki mitään 8% ipaa puolta litraa.

Vierailija
20/22 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuan, mutta tuon toisen ketjun sana ”ryypätä” tarkoittaa mielestäni itsensä juomista känniin, ei mitään yhtä saunaolutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan