Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenet/ketkä kuolleen julkisuuden henkilön haluaisit tuoda takaisin henkiin?

Vierailija
12.05.2020 |

Minä haluaisin tuoda Whitneyn ja Amy Winehousen henkiin :( Käy sääliksi, että niinkin turha asiaa kuin huumeet veivät pois kaksi upeaa laulajaa.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miina Sillanpää

Vierailija
42/58 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pablo Picasso

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jimi Hendrix. River Phoenix.

Olishan se mukava nähdä Jimi tiluttamassa sellaisena BB Kingin näköisenä turpeana vanhana ukkona.

Vierailija
44/58 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikael Agricola. Hän varmaan kauhistuisi, jos näkisi, millaiseksi suomen kirjakieli on muuttunut hänen ajoistaan lähtien.

Vierailija
45/58 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

William Shakespeare

Vierailija
46/58 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkapalloilija Emilio Sala. Luin hänen tarinansa joskus ja se on vaatinut paljon töitä lapsesta saakka edes päästä Eurooppaan pelaamaan. Jotenkin se on kauheaa ajatella, että on kuollut sillä tavalla ja mahdollisesti hukkunut jos on elossa koneen putoamisen aikoihin ollut. Haluaisin myös Crashdietin alkuperäisen laulajan Daven henkiin ja uskon, että hänelläkin olisi ollut vielä paljon ideoita musiikin suhteen.  Samoin Lil Peep saisi olla elossa edelleen, vaikka voisi olla, että sillä menolla elämä jäisikin lyhyeksi siltikin. Myös Jeff Buckley saisi olla elossa ja tehdä monia hienoja lauluja.

Vierailija
47/58 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Judy Garland

Vierailija
48/58 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

J.J. Cale

Vierailija
49/58 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

A.Einsten, G.Galilei, Newton

Vierailija
50/58 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gösta Sundqvist Haluaisin kuulla, mitä hänellä olisi sanottavanaan nykymusiikista. Olisi varmasti painavaa sanottavaa Vain elämää -ohjelmasta. Göställä oli aina sana hallussaan. 

Vierailija
51/58 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi kirjoitat kuin mainitsemasi henkilöt eivät ihan itse olisi niitä huumeita ottaneet? Ei heitä huumeet vieneet hautaan, vaan ihan itse tekivät sen. Jos he olisivat täällä edelleen, niin varmasti käyttäisivät yhä. 

Vierailija
52/58 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chris Cornell

Vierailija
53/58 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tove Jansson

Vierailija
54/58 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marilyn Monroe.. olisi ollut huikeaa nähdä, kuinka hän vanhentuu.

Vierailija
55/58 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martti Tschokkinen (Shokki-Mara)

Heikki Määttänen

Keijo Komppa

Veijo Pasanen

Martti Pennanen

näyttelijöitä kaikki

Vierailija
56/58 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jim Morrison (maailman komein mies, maailman paras bändi hänellä)

Kurt Cobain (maailman toiseksi komein mies, maailman toiseksi paras bändi hänellä)

Amy Winehouse (You know I'm no good taitaa olla maailmanhistorian upein biisi, haluaisin kuulla sen livenä)

Vierailija
57/58 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirka

Vierailija
58/58 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, miksi kirjoitat kuin mainitsemasi henkilöt eivät ihan itse olisi niitä huumeita ottaneet? Ei heitä huumeet vieneet hautaan, vaan ihan itse tekivät sen. Jos he olisivat täällä edelleen, niin varmasti käyttäisivät yhä. 

Pitää tähän sivusta kirjoittaa, kun itsekin laitoin viestiini kaksi huumekuoleman kokenutta henkilöä ( toinen lähti ilmeisesti tarkoituksella ja toinen "vahingossa"). Minusta se on silti monen asian summa. Huumeet otetaan itse, mutta yleensä huumeiden käyttöön voi olla monia syitä ja se niiden käyttö on sitten se loppupiste, jolla yritetään helpottaa oloa. Näin ainakin kävi toiselle mainitsemalleni henkilölle, jolla oli paha masennus. Siinä mielessä jotenkin ajattelen, että se kokonaisuus on monesti asiasta koostuva. Myös se ajattelu, että luultavasti käyttäisivät on ihan realistista, mutta toisaalta jos ihmisen elämä muuten muuttuu ja saa apua ongelmiinsa niin voi olla, että asiat muuttuvatkin. Jos tätä ei koskaan tapahtuisi niin silloin tämäkin maailma olisi menettänyt vielä monia hienoja ihmisiä lisää, mutta onneksi jotkut ovat selvinneet ja monien elämä parantunut. Olen minäkin aika pessimisti ihminen, mutta toisaalta joskus elämässä tapahtuu asioita joita ei koskaan uskoisi tapahtuvan. En siis ole ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme