Minulla on vahvoja tunteita väärää henkilöä kohtaan
Kyseessä on entisen aviomieheni veli. Erostamme on jo useita vuosia ja välit eksään. ihan kunnossa lasten takia ja muutenkin. Ongelma on vain että olen rakastunut hänen veljeensä, tiedän tunteen olevan molemminpuolinen. Kertokaa nyt hyvä av-raati, että minun pitää nyt unohtaa heti tällaiset!
Kommentit (8)
Ei kannata rikkoa välejä lastesi isään, kyllä tuo vaikuttaisi sillä tavalla, jos sekoilisit hänen veljensä kanssa. Älä pidä yhteyttä ex-miehesi veljeen, ei soittaen/viestien tai nähden. Tunne menee ohi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata rikkoa välejä lastesi isään, kyllä tuo vaikuttaisi sillä tavalla, jos sekoilisit hänen veljensä kanssa. Älä pidä yhteyttä ex-miehesi veljeen, ei soittaen/viestien tai nähden. Tunne menee ohi.
Lisäksi vaikuttaisi negatiivisesti veljesten väleihin. Ei se seksi niin tärkeää ole.
Kyllä ne lapset ymmärtää että äiti on samalla myös täti ja serkut on puolisisaria.
Niin no, miten itse reagoisit, jos ex-miehesi ryhtyisi johonkin sinun siskosi kanssa? Mitä tunteita heräisi eksää ja siskoa kohtaan? Jos et sallisi sitä heille, et voi sallia sitä itsellesikään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne lapset ymmärtää että äiti on samalla myös täti ja serkut on puolisisaria.
Telkkarissahan tuo on varsin tavallista, ja totuushan tunnetusti on taruakin ihmeellisempää.
Ex mies vetelmässä äitiäsi. Rakkautta se on, kerran vaan eletään! Kaikki on sallittua ja silleen, minkäs ihminen tunteilleen voi!
Anna mennä. Kerran tässä vain eletään.