Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen ja mitä päässä liikkuu? Netin vänkääjät hyväntekeväisyysjärjestöjen kimpussa.

Irtopeffa
12.05.2020 |

Eksyin pitkästä aikaa Suomen Unicefin FB-sivuille ja aloin lukemaan ihmisten tekemiä postauksia. Olematon verenpaineeni nousi ihan tappiin.

Minkälainen ihminen menee vänkäämään hyväntekeväisyysjärjestön FB-sivulle?
Luin aikani ja kun menin katsomaan näiden ihmisten FB profiileja niin sanomattakin on selvää mikä näitä otuksia yhdisti. Sivistymättömyys, kouluttamattomuus (ei automaattisesti aja sivistymättömäksi), "isämmaan toivo", mieshenkilö, "elämänkoululainen", L niinkuin looseri.
Sääliksi käy Unicefin jengiä joka joutuu päivät pitkät puolustamaan itseänsä idiooteilta.
Nämä isämmaantoivot ei varmaankaan muista kuinka oltiin sodassa ei niin kauan aikaa sitten ja kuka meitäkin auttoi takaisin jaloilleen.... mm Unicef.

En itse ole mikään aktivisti mutta lahjoitan pienesti sekä eläimille että ihmisille suosimasta sen kummemmin mitään ideaa tai järjestöä.
Itse innostuin Unicefin Black Friday kampanjasta koska minua ahdistaa koko pirun Black Friday. Osta! Osta! Tarviit! Tarviit!

En vitsi edes katsoa muiden järjestöjen sivuille mitä siellä nalkutetaan mutta ihan oikeasti: hullu hullu maailma.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen Unicef vaikuttaa loisorganisaatiolta, joka ylevän asian varjolla nostaa palkkaa.

Minua ei tässä tarvitse uskoa, vaan voit käydä itse tutustumassa heidän sivuihinsa.

Kiinnitä erityistä huomiota henkilöstömäärään ja kulurakenteeseen.

Miltä alkaa vaikuttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän