Millainen aikuinen pelaa videopelejä?
Luetellaan tähän luonteenpiirteitä:
-introvertti
-sosiaalisesti kömpelö
-mahdollisesti neitsyt/poikuus tallella
-mukavuudenhaluinen
-pelokas
-haluaa paeta todellisuutta
-jämähtänyt kehityksessä jälkeen
-sosiaalisilta taidoiltaan lapsen/varhaisteinin tasolla
-suuttuu herkästi ja tulee tähän ketjuun alapeukuttamaan ja sanomaan kuinka videopelit on muka ihan samanlaista viihdettä kuin kirjat ja elokuvat (mikä ei pidä paikkaansa)
Kommentit (9)
Sellainen joka sattuu tykkäämään pelaamisesta.
Tällaisia listoja taas kirjoittavat vähä-älyiset "kun minä en tykkää ni ei sit muutkaan"-mentaliteetilla varustetut äitylit.
Tämä 43v mies pelaa mm. lastensa kanssa. Kivaa yhteistö tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka sattuu tykkäämään pelaamisesta.
Tällaisia listoja taas kirjoittavat vähä-älyiset "kun minä en tykkää ni ei sit muutkaan"-mentaliteetilla varustetut äitylit.
Ei tästä kauaa ole kun täällä oli samanlainen idiootin vääntämä väittely videopeleistä.
Eikö se riittänyt vai onko nyt kovinkin uusia näkökulmia asiaan?
Miksi ne eivät olisi esim. tv-sarjojen katseluun verrattavissa olevaa viihdettä? Minä 40v perheellinen, hyvät sosiaaliset taidot omaava, kivassa työssä käyvä nainen pelaan lasteni kanssa ja joskus yksinkin videopelejä. Olen introvertti ja mukavuudenhaluinen, muut noista oletuksista eivät sovi minuun.
Mun 33v mieheni:
-ekstrovertti
-sosiaalisesti lahjakas
-Neitsyys ei taatusti tallella
-mukavuudenhaluinen
-erittäin itsevarma
-ei suutu herkästi ja taatusti ei tulisi tähän ketjuun mitään kirjoittelemaan. Anonyymin typerät provohakuiset aloitukset eivät saisi minkäänlaista liikettä ukossa aikaan.
Miksi muuten kirjoitit tälläisen aloituksen? Miksi vihaat tietokonepelaajia? Onko peräkammarissa yksinäistä vai oliko kirjoitus puhdasta sarkasmia?
Millainen ihminen tekee provoaloituksia videopeleistä av:lle?
- heikot sosiaaliset taidot
- kipeä huomiontarve
- mahdollisesti kykenemätön ymmärtämään, että eri ihmiset tykkäävät erilaisista harrastuksista kuin hän
Jos nyt jotakuta kovasti ihmetyttää, millaiset aikuiset pelaavat videopelejä, niin aika monenlaiset ainakin mun tuttavapiirissä. Miehet, naiset, lapselliset, lapsettomat, yksinäiset, parisuhteessa olevat, silmälasipäiset, silmälasittomat, ahkerat, laiskat, vain 2. asteen koulutuksen käyneet, tohtorin tutkinnon saavuttaneet ja siltä väliltä, työttömät, työssäkäyvät, freelancerit, humanistit, teknisten alojen ihmiset, auton omistajat, julkisten käyttäjät, laihat ja ylipainoiset, lukutoukat ja vain muutaman kirjan vuodessa lukevat, urheilusta kiinnostuneet ja kiinnostumattomat ainakin. Tuntemani aikuiset pelaajat ovat 30-52-vuotiaita, mutta muunkin ikäisiä varmaan on.
Miten sä jaksat? Olet tehtaillut näitä aloituksia ainakin kymmeniä, ehkä yli sata. Ei vaikuta ihan terveen ihmisen touhulta.
30 vuotias mieheni:
-äärimmäisen ekstrovertti
-AD/HD
-mukavuudenhaluinen ja laiska
-jämähtänyt kehityksessä jälkeen/lapsellinen
-sosiaalisilta taidoiltaan lapsen/varhaisteinin tasolla
-suuttuu herkästi / vihanhallintaongelmia
-patologinen valehtelija