Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ne keltaiset trikoot on NIIN IHANA vaate, että ne on pakko laittaa kauppaan mennessä?

Vierailija
12.05.2020 |

Kysyn vaan. En halua katsoa teidän joka ikistä laaksoa, kukkulaa ja kamelinvarvasta!

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä katso.

Vierailija
2/45 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄMÄ!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älä katso.

Miten voin pitää kahden metrin raon katsomatta???

Vierailija
4/45 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, koita olla katsomatta. Ongelmahan on täysin sinun.

Vierailija
5/45 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älä katso.

Miten voin pitää kahden metrin raon katsomatta???

Katsele kaupassa tuotteita ja kassajonossa ostoskärryäsi. Tai pidä katseesi niin korkealla että katsot vain päitä.

Vierailija
6/45 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muut värit ok?

Vierailija
7/45 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista nähneeni yksiäkään keltaisia trikoita.

Vierailija
8/45 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katselen naisystäväni kumpuja mielellään kaupassa tai missä vaan käydessä. Joskus voi käsi eksyä pakaroillekin sopivassa tilanteessa. Kotona sitten on usein molemmilla jo tunnelma aika kuumana:)

Vierailija
9/45 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelet, että trikoot ovat ne jalkaansalaittaneen mielestä ”ihanat”? Voivat olla myös ihan arkinen vaatetus, viimeiset puhtaat housut ennen pyykkipäivää, ensimmäiset kaapista käteen osuneet nopsalle kauppareissulle... jne. Itse esiinnyn useinkin arjen kiireen keskellä vaatteissa, jotka eivät ole mielestäni millään mittarilla ”ihanat”.

Vierailija
10/45 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana nuori neito tiukoissa keltaisissa tai minkävärisissä vaan trikoissa on setämiehen päivän piristys ja inspiroi pieneen flirttiin ja runkkuihin toki sitten myöhemmin. 😘

Pienet on setämiehen ilot.

Vierailija
11/45 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Minä laitan trikoot ihan vain sen takia, että saisin miehet kiinnostumaan. Pimpsan tuoksu leviää hyvin, kun on vanhat pesemättömät trikoot. Ja miehet kuolaa.

Nyt ne lääkkeet!

Vierailija
12/45 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on NIIN PAKKO urputtaa toisten elämästä. Jos vaikka keskittyisit omaan kalsareihisi.

Vierailija
13/45 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana nuori neito tiukoissa keltaisissa tai minkävärisissä vaan trikoissa on setämiehen päivän piristys ja inspiroi pieneen flirttiin ja runkkuihin toki sitten myöhemmin. 😘

Pienet, mutta silti hyvinmuodostuneen naiselliset ja kiinteät.

Vierailija
14/45 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienet, mutta silti hyvinmuodostuneen naiselliset ja kiinteät.

Alfat tykkää isoista tisseistä, betat pienistä.

Vierailija
15/45 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vihje AP:lle ja muille muiden pukeutumisesta / ulkomuodosta ahdistuville vinkki. Pistä itseäsi haarukalla silmään. Ei näy enää muiden muhkurat, huonosti värjätyt hiukset jne.

Vierailija
16/45 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vihje AP:lle ja muille muiden pukeutumisesta / ulkomuodosta ahdistuville vinkki. Pistä itseäsi haarukalla silmään. Ei näy enää muiden muhkurat, huonosti värjätyt hiukset jne.

Tämä. Mua ei ikinä ole kiinnostanut tai häirinnyt onko joku 400kg tai 35kg, ei myöskään se näkyykö jollain kamelinvarvas. Kertoo helvetín huonosta itsetunnosta jos on hirveä tarve arvostella muita ja tuntee näin itsensä jotenkin muita paremmaksi.

N20

Vierailija
17/45 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia tänne jo 😛😛😛

Vierailija
18/45 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että harvempi vaihtaa kauppareissua varten keltaiset trikoot. Oranssit trikoot ymmärtäisin, jos menossa k-kauppaan. Plussapallolookkia kehiin. 

Toisaalta kuten joku totesi, olenkohan ikinä nähnyt kenelläkään keltaisia trikoita kaupassa jalassa?

Vierailija
19/45 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, setämiehet vaan vetelee nyrkkinsä, kukapa teille, ällötyksille, piparia tarjoaisi. Oksennus nousee suuhun kun kaltaisiasi pas koja näkee liikkeellä. Pysykää kotona, että oikeat ihmiset saavat liikkua rauhassa.

Vierailija
20/45 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielellään aivojen paikkaan asti, siis siihen tyhjään kohtaan kallosi sisällä, ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi